לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The unknown




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

be sliding on water and shit


קיאקים זה כיף.

קיאקים בים זה מאוד כיף.

דיי מאתגר מבחינה פיזית...החתירה במשך שעה וחצי...מה שכן זה ממש נחמד לשכב באמצע הים.

חוויה מומלצת לכולם^^

-

נראה לי שמתנפח לי החזה><

אחרי יותר משנתיים שהוא פשוט לא היה מוכן לקבל נפח כמו רוב הגוף שלי נראה לי שסוףסוף הוא נכנע.

יכול להיות שאני באמת מתנפח,יותר מידי אנשים אומרים לי את זה, אבל אני לא רוצה להיות נפוח מידיי.

-

התחלתי עם הציור בחדר, פתאום אני מגלה כמה חסר רעיונות אני.

כי ל3 קירות אין לי רעיון,ואני מתקשה.

שהמלצות יבואו בצורה וויזואלית(ז"א תמונה).

-

המסורת נהרסה, זה יהיה שישי שני שלא עושים מדורה או שחיה.

למרות שאתמול שחיתי ושתיתי^^.

ויש מישהי, שלמשהו פתאום אני כל כך נמשך אליה...אין לי מושג מה קרה אבל פתאום אני פשוט חייב לנשק אותה

יש לי את הרצון החזק לקרוע לה את הבגדים ולעשות דברים שובבים.

דיברתי עליה כבר פה.

היא תמימה מידי, ואנחנו לא מתאימים, אנחנו לא נשרוד ביחד אלה אם זאת תהיה מערכת יחסים שלא שמים זין אחד על השניה.

ואני לא אוהב כאלו, סטוץ ממושך יכול להיות נחמד. אבל לא משהו שאני ארצה להציב אותה בו...לא מגיע לה.

היא מודעת לזה שאני לא רוצה מערכת יחסים עכשיו, ואני די בטוח שהיא יודעת שאני רוצה אותה.

אני לא יודע אם היא יודעת שאני יודע שהיא רוצה אותיD:

אתמול זה היה כ"כ קרוב, ואין לי מושג מה עצר אותה, החזקתי את עצמי, אבל אם היא היתה עושה משהו לא ההיתי מחזיק.

ההינו כ"כ קרובים...אבל זה כאילו שנינו באותו הראש, שנינו רוצים אבל יודעים שלא יצא מזה שום דבר טוב.

ואני משתגע לי.

ואין לי מושג מה לעשות.

-

היום טונה בשר ושתייה עד שאני שוכח איך לשבת.

בצלחה ליקול

 

והשאלה שלי הפעם קצת שונה...

מה פאקינג לעשות?

 

כ"כ כיף לנגן את זה

נכתב על ידי SomeThingCool , 1/6/2012 12:10  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , פילוסופיית חיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSomeThingCool אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SomeThingCool ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)