לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Oh Well...Let Me Think About It.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

הארוקון 2013 וגיליתי ש'השתלט עלי עמלק', אני חוששת שזה מדבק אז נא להזהר. - סופסוף פוסט.


הוא עדין לא הגיע אבל לי יש כברה תיכנונים ברורים:

1) להצליח לעשות את הקוספליי שלי הכי טוב שאני יכולה. לעמוד בציפיות שלי.

2) לשכנע את ההורים לתת לי ללכת לכנס(כי הפעם יהיה לי יותר לביזבוזים, מהכסף שלי), הם לא רוצים שאני אלך כי בפעם האחרונה חזרתי מאד מאוחר יחסית למה שתיכננתי -11 וחצי בלילה אם אני לא טועה-. זה לא שאני חיית מסיבות/כנסים וואטאבר זה ביגלל שבסוף ראינו את ההופעה היותר מאוחרת של המחזמר ואז חיכנו להסעה שלנו הביתה -אבא של אחת החברות-.

3) לתכנן טוב יותר את מה שאנחנו נעשה ולמה נלך ולהשאיר יותר זמן להיסתובבויות ואוכל(ואשכרה להיצמד לזה).

4) הפעם אנחנו זוג אז אני לא צריכה אנשים לקאסט מה שחוסך הרבה עבודה. אז 4 יהיה להנות. להנות כמה שיותר. לקנות מה שבא לי -לא יותר מידי, כן?-, לדבר עם אנשים, להצטלם עם/לצלם קוספליירים עם קוספליי יפה ולהכיר המוןהמון אנשים חדשים. לצחוק ולעשות כיף עד כמה שאפשר ושיצלמו אותי/יצטלמו איתי, -בהסכמתי, לא שיש סיבה מיוחדת לצלם אותי אבל- זה יהיה נחמד(;

 

 

 

 

אגב מה קורה איתי, לאחרונה -לפני יומיים- היה לנו שעתיים של חינוך מיני -בנים ובנות בניפרד- שאת קיומו כמעט ולא הצדיק. סתם חפירה על מיבנה איפר המין וכמה שמשות אסוציאציות על הלוח ואיזה סיפור על ניצול מיני. אילמלא זה היה נופל על שעתיים תנ"ך עם המורה השנואה עלי שדוחפת את הדת המסריחה שלה לכל חור הייתי מקללת תאמאמא של המערכת -לא שזה היה עוזר ממש- אבל מפני שזה לא ככה אני רוצה להודות לה, תודה שחסכתם ממני שעתיים של הטפה דתית 'סמויה' וחפירות שלא קשורות לחומר. אחרי זה אל תתפלאו שיהיה לי 0 עגול וענק בתנ"ך. אני חושבת שאם הייתי אומרת לידה את המשפט ההוא ברחוב כאדם זר היא הייתה יורקת עלי ומסננת 'כופרת'.

 

לה המורה סוטה מהנושא בפעם המיליון ושלוש ומדברת על 'מה שעשו עמלק לבני ישראל במידבר' ועל איך שהם 'ניסו להסיט את בני ישראל מהתורה' ועל זה שבכולנו יש 'עמלק קטן' -טובאחי- שמנסה להשתלט עלינו ולגרום לנו לא להאמין באלוהים.. אגב, סיפרתי לאמא שלי -אישה מאמינה- על הדיבורים של עמלק -לא על מה שאמרתי- והיא אמרה שזה שטויות והיא מדברת שטויות. כן רבותי, מאמינה עם כושר שיפוט מסויים. בכל מקרא התעצבנתי ואמרתי למורה: "כמו שאפשר להמציא פיות אפשר להמציא אלוהים." המורה הגיבה ב: "רואה, השתלט עליך עמלק." או: "העמלק הצליח להשתלט עליך." אני לא זוכרת במדוייק מה היא אמרה אבל זה היה בסיגנון.

 

באותו יום, אחרי הלימודים, אחת הבנות מהכתה שלי סיפרה לי שאולי היה נחמד יותר שפיות יברוא את העולם. באיזה שהוא מקום אני מסכימה עם הטענה הזאת. ספרתי לה מאיפה הרעיון למשפט, מפוסט "אליס מאמינה בפיות" ופוסט התגובה המגעיל שהציג אותה כסכיזופרנית תמוהה כי היא מעדיפה פיות וחושבת שדת זה מטופש -מה שלדעתי נכון אבל אני לא אתווכח על זה-.

 

לפני יומיים אחרי ביצפר דיברו איתי בנות על זה שהן רוצות לצטט את המורה בעיקבות מה שהעלתי בפעם ההיא ושהן רוצות ללכת עם זה למכנכת/רכזת שכבה. זה שימח אותי, שהייתי סוג של השראה בקטע הזה ושגרמתי למישהו לרצות לעשות משהו. למעשה אני אשמח להיצטרף ולצטט אותה בעצמי. שלא תבינו לא נכון, אני לא רוצה לעשות פרובוקציות ולהעלות כל הזמן את נושא האמונה, הרעיון הוא להראות איך היא מעלה אותו ומנסה 'לחזק' אותנו דתית ליהדות.

 

 

 

See ya,

Sunako-chan.

נכתב על ידי Sunako-Chan , 3/11/2012 12:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Sunako-Chan

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSunako-Chan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Sunako-Chan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)