לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


Emotional dumpster.

Avatarכינוי:  Meow.

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

ילדים סוג ז'.




"אני ממש מצטער, לא ידעתי שהוא יהיה כאן. לא הזמנתי אותו. אם הייתי יודע, הייתי אומר לך." *נשיקה*

על הזין שלי.

מזה החרא הזה???!

 

ידיד שלי, שאני מכירה כבר 6 שנים והתחברו הרבה בזמן האחרון, חגג יום הולדת היום.

הזמין אותי, ברור.

באתי באיחור, אבל באתי, ורוב החברים שלנו היו שם.

וגם האקס שלי.

שניהם, ליתר דיוק.

וחתיכת נקבה בכיינית. התחיל לעשות סצנות של 'ילד נעלב' ויצא מהפאב כל פעם שנכנסתי.

מאדרפאקר.

התחיל לבכות לידיד, והם בלהקה ביחד, אז כמובן שBroes before hoes!!

חתיכת זונה.

ההוא הלך לשני החברים הכי קרובים שלי שבדיוק עמדו בחוץ ביחד עם עוד חבר טוב והאקס השני.

ביקש מהם שיגידו לי ללכת, ב'עדינות'.

שאני אלך.

מפאקינג מסיבה שאני הוזמנתי אליה וההוא לא.

איזה בולשיטטטטטט!!!

פאקינג סילק אותי.

האקס השני: "אז מה? שיתמודד בדיוק כמו שאני התמודדתי. שיהיה גבר!"

כוסעומומומומומומו!!!!!!!!!!!!!!!

הגיע לו הכאפה, הכוס מים בפנים והבקבוק בריזר לביצים.

הוא פאקינג רציני???

פשוט שני ילדים מטומטים.

אני כ"כ עצבניתתתתתתתת.

מזה היחס הזה???? זה כ"כ לא מגיע לי.

אני רועדת מרוב כעס.

שני החברים הטובים ליוו אותי וניחמו. ועוד חבר טוב יצא משם וניחם אותי. ועוד אחד.

הוא כ"כ מת מבינתי.

שלושתם!!!

גם החבר הטוב של האקס שתמך בזה. שגם אותו אני מכירה טוב טוב כבר המון זמן.

קיבינימט.

שימותו.

גאד.

פשוט ילדים קטנים.




נכתב על ידי Meow. , 26/12/2012 00:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



2013 Wishes


1. Louis Vuitton Speedy 35 w/ Strap


2. Ralph Lauren Square Sunglasses



4. MAC 187 Brush



זהו בנתיים

נכתב על ידי Meow. , 25/12/2012 11:25  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



For New Year's Eve


1. שמלה שחורה.

2. Contrast של מאק.

3. Electra של מאק.

4. ריסים מלאכותיות.

5. Photo ready primer של סמאשבוקס.

6. לק.

7. MSF Natural Powder של מאק.

8. Prep+Prime Powder של מאק.

9. נצנצים!

10. מתנה לאמא.

נכתב על ידי Meow. , 25/12/2012 11:22  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMeow. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Meow. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)