לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Dreams World And Everything Else



Avatarכינוי:  MIni SinDerella

בת: 11

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

סוף סוף ! (-;


סופסוף מצאתי פרטנר להופעה של אביב גפן שאני כ"כ רוצה ללכת אליה .

אני מכורה לאביב גפן בכול נשמתי , הבנאדם הזה הוא אחד היוצרים המוכשרים שהאנושות ראתה ..
לרוב אני לא טיפוס של מוזיקה ישראלית למרות שאני פתוחה לכול הסגנונות אבל הוא משהו מיוחד .. !!
זה פשוט לראות אותו ולהתאהב !
בקיצור - שנודע לי שיש 20 שנה לאלבום " עכשיו מעונן "
אחד האלבומים המדהימים שלו , האלבום השני במספר והכי חשוב - כולל את הצרחה הידועה " אנחנו דור מזויין " [ זה די נכון . ]
אז אחרי שישבתי לכול העולם על הווריד לבוא איתי ומשכתי לכולם בשיערות - חברה שלי אמרה שהיא תבוא איתי כי היא צריכה "להתאוורר" מהלחץ הלימודי .
אז אני מאושרת עד הגג ועוד היום מזמינה לנו כרטיסים - עכשיו ? שום דבר לא יהרוס את האושר העילאי שאני נמצאת בו (;





 
אוהבת , נועה ♥

נכתב על ידי MIni SinDerella , 11/3/2012 16:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



והנה הוא נגמר ..


פורים , פורים , פורים .. 
חג כ"כ קצר , אני מרגישה שניצלתי אותו מכול החורים [ מה שאפשר לנצל בשלושה ימים !! ]
זה אחד החגים השנואים עליי .
לא בגלל התחפושות וזה - את זה אני דווקא אוהבת D:
אבל מה שאני ל-א אוהבת  זה העניין שעד שאת מתרגלת שחופש - כבר אין חופש ! :O
אז פנייה נעימה לחג הכ"כ מעצבן הזה !!!

פורים יקר , פורים חביב .
אנא ממך , אני מבקשת בכול לשון של בקשה !
תתארך , תגדל , תתפתח , שלושה ימים זה לא מספיק !!
עוד קצת לא יהרוג אותך (-; 

אוהבת ,
מיני סינדרלה ♥ 





 
נכתב על ידי MIni SinDerella , 9/3/2012 10:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ושוב פעם מתחילים .


אחרי שכבר פתחתי בלוג שלשום וכבר עשיתי 2 פוסטים שירדו לטמיון , אני שוב פעם פה לא מתייאשת D:
אז נקווה שהפעם הישראבלוג החכם הזה יצליח לחבר אותי לבלוג בלי שאני אתאבד וישסע לעצמי את הגרון !! :O
אז בהצלחה לי ובעיקר - בהצלחה לכם (;
כי כול עוד אני כותבת  פה - לא יהיה טוב . הזהרתי מראש :))
נכתב על ידי MIni SinDerella , 7/3/2012 21:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMIni SinDerella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על MIni SinDerella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)