לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בית חרושת לקטעים מטרידים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2018

תשאר


הוא מביט בעיני עמוקות, מרים יד רחבה ומלטף את לחיי המחוספסות. פצועות מליטופים ריקים מתוכן, מהבטחות חסרות אמת, מאהבה ללא אהבה. 
אני מתמסרת לליטוף שלך, מתמסרת לאמת שניבעת ממך. רוצה להאמין בכל תא בגופי. רוצה להאמין שזה אמיתי, שזה נכון, רוצה להאמין שלא תתפוגג בשנייה שאעצום את עיני.
כמה חיכיתי, כמה ייחלתי,
לחיבוק, למגע.
לפרפרים שמציפים את קרבי.
אתה מחזיק אותי בין זרועותיך האיתנות ומבטיח לי שאתה כאן, מבטיח לי שתשאר.
נכתב על ידי , 14/7/2018 13:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 26




5,388
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , סיפורים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזורחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זורחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)