לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

וואו ישתנה פה...


לא הייתי פה הרבה זמן... כמה חודשים.

ונכנסתי רק לחפש מישהו אקראי לדבר איתו שהוא מינימום בגילי ומקסימום בגיל של אימא שלי.

הכל פה ילדים וילדות שזרקו אותי לתקופה של כיתה יוד שגם אני התחלטתי לכתוב פה.

 

הכל התחיל ששמעתי בביה"ס החדש והמוזר שלי "ויצו" דיבורים על המחזמר "רוקי", והחלטתי מסיבה לא ברורה

לסרוק את מלאי הקישורים בעברית שיש במחשב ל"רוקי".

מסיבה לא ברורה הגעתי לאתר מוזר ומעניין עם פוסט שאהבתי כל כך לקרוא ומתברר שהוא היה של אחת המגניבות מהשכבה שלי, בעצם אני לא יודעת אם המגניבות, פשוט שהתחלתי לקרוא על החיים שלה, חשבתי שהיא כזו, ושהייתי רואה אותה במסדרונות ביה"ס הסתכלתי עליה במבט שונה, ואפילו את חלק מהשמות הכביכול בדויים, זיהיתי כדמויות צוחקות ועליזות בביה"ס בשיעור מתמטיקה שישבנו כל ההקבצה של 3 יח"ל ביחד בשיעור של רחל המורה.

בהתחלה התפלאתי מהאתר הזה, ולא הבנתי איך היא בונה אותה, כעבור כמה כניסות גיליתי שזו מאין רשת אתרים שבה כל אחד יכול לכתוב ולעצוב כפי יכולתו וראותו ואני חושבת שהתאהבתי.

בהתחלה זרם בי כל יום הפחד שיגלו אותי, וכמו חלק מחברי לישראבלוג נתתי שמות בדויים לחברים שלי...

אהבתי מאד את האפשרות שיש לי בסוף יום לכתוב כאן, ולערוך, כן, וגם אני כמו כולם רק רציתי שני דברים:

1. שיהיה לי מנוי פרו.

2. לגלות מיהם כוכבי הבלוגים שקראתי בדחיפות כל עדכון שלהם.

 

למפגשי הישראבלוג ההזויים האלה לא הלכתי, ואני חושבת שהתגייסתי ויצא לי לעבור מידיי פעם בעזריאלי הבחנתי באחד מן המפגשים לפי האנשים שממוקמים בגג של מגדל עזריאלי, שנראים בצבע שונה, בגוון שונה ובגדלים מאד לא רציפים,

ועלה לי חיוך, באמת...

 

היו דמויות שהערצתי כאן, ומי שנתן לי את האפשרות- הייתי מדברת איתו שעות באיסיקיו שלי.

נזכרתי גם, שהיו המון פה שמאד קיניתי בחיים המעניינים שלהם, ביכולת הכתיבה העשירה שלהם, בכישרון לציור או ללכתוב שירים, או בחבר או בחברה שאז הייתה להם, ואהבתי שיש לי את האפשרות להיות חלק באופן קצת שונה מן החוויות שלהם.

 

טוב, אבל זו תקופה שהייתה...

 

עכשיו חזרתי לפה, כי רציתי לדבר עם מישהו או לפחות קצת להשתחרר בכתיבה...

האנשים שפעם ידעו עליי הכל כבר לא חלק מיפה ובגלל זה מאד קשה למצוא כאן כבר מישהו לשיחה טובה

שיש לו נסיון חיים לפחות כמו שלי יש, ומכאן הבעיה...

 

שפרוט, אותך אני אוהבת, אתה מתמיד וזה עושה לי טוב על הלב...

 

הלוואי ומי שהכרתי יחזור לפה...

 

מורן.

נכתב על ידי , 22/12/2007 02:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 37




11,919
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^FraNtiC^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^FraNtiC^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)