לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Vulnerability To The Masses


To be loved to be loved to be loved

Avatarכינוי:  קאלה

מין: נקבה

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2019

Everything I do


בשנייה אחת שוב נהייתי בת 19, או 22, או כמו שכנראה תמיד הייתי

הוא החזיק לי את היד והצמיד את הפנים שלו לשלי והרגשתי איך העור שלי נחנק והנשמה שלי נשנקת מתחתיו

רק בגלל שלא ידעתי איך לומר לא

אחרי כל השנים האלה לא ידעתי איך לומר לא

בשנייה אחת שוב נהייתי בת 19, או 22, או כפי שתמיד כנראה הייתי

כי בבית חיכה לי גבר שמבוגר ממני ב14 שנה

שבלילות היה נדמה לי שאהבתי

אבל כל שאר הזמן היה ברור שאני פשוט סופרת את השעות

עד שמישהו יחבק אותי ואני אעצום עיניים ואדמיין שזה האדם הנכון

בשנייה אחת שוב שכנעתי את כולם שאני בסדר, כמו בגיל 19, או 14, או 22

אולי מישהו ישים כבר לב שאני לא אותו הבן אדם מאז

איך זה שאף אחד לא שם לב.

נכתב על ידי קאלה , 2/3/2019 17:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאלה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאלה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)