לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נוער למען השלום - Teens for Peace

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

נוער למען השלום


שמי חן, אני שמיניסטית מהדרום, ולאחרונה נתקלתי בסרטון על קוני. (לחיץ - KONY2012)



הפעילות שלו עוררה בי תחושת שליחות, או איך שלא תקראו לזה. מאז ומתמיד נמאס לי מהמלחמות. מהאלימות, מהפחד, מהאימה. קשה לי להאמין שכל אוכלוסיית העולם שלמה עם המוות והרציחות ההמוניות. האזרח הפשוט, אני בטוחה, שלא משנה איפה הוא גר - אם פה, אם בארצות הברית, ואם במצרים, רוצה שהמלחמות האלה ייפסקו. 


שהאלימות הזאת תפסק. ומעל הכל, שהשנאה הזאת תפסק.



כל חיינו מגדלים אותנו על ערכי קבלת השונה והאחר, התחשבות בזולת, סובלנות, פלורליזם. ואנחנו- רק גדלים לתוך עולם בו השלטון קורא לגזענות ולשנאה, גם אם לא כולו, וגם אם זה בא אלינו בעקיפין.



כל חיינו אומרים לנו להיות אדיבים אחד לשני, שאלימות זה אסור, שפויה פה ופויה שם, וצריך ללמוד להתחלק. ובעולם שאנחנו חיים בו היום, הממשלות רבות על השטח הזה והשטח ההוא, והוא עושה ברוגז עם ההוא, והם כורתים ברית ועושים חרם, ומחליטים להיפגש אחרי הלימודים ולהחטיף לו מכות. 



אם כבר אנחנו חיים בעולם שבו האלימות היא דרך להשיג את השלום, אז למה שלא תחנכו אותנו לגדולותיה מילדות?


אני אומר לכם מדוע. 



כי האלימות היא הדרך הכי נוראה ואיומה להשיג כל דבר.



זה הופך אותי לפציפיסטית? אולי. אבל תראו לי בנאדם אחד שיבוא מולי ויגיד בלב שלם שהאלימות היא הדבר הכי טוב שנברא לאנושות הזאת ושבלעדיה אי אפשר לחיות. אף אחד לא אוהב אלימות. 


 




תסתכלו על הילדות שלכם, בכל פעם שרבתם עם ילד אחר על חלק של פאזל בא מבוגר אחראי ופירק את המריבה. הפסיק אותה. אמר לנו להפסיק לריב ולהתחלק, לשתף, לשחק יפה. עזבו אתכם עכשיו פוליטיקה, עזבו אתכם ימין ושמאל, האם האלימות זו הדרך לפתור בעיות? לצערי לממשלות של היום אין מבוגר אחראי שיבוא ויפריד, ולכן, אנחנו, שחינכו אותנו לאהוב ולקבל ולא לריב ולרצוח, רוצים לפעול עכשיו למען השלום!


 




הרעיון בא מתוך מקום ילדותי קצת ואף תמים לשלום. קבוצת קוני2012, הפיצו את השמועה. ככל שיותר אנשים ידעו על זה, זה תפס יותר. כל שאנחנו צריכים לעשות זה להפיץ את השמועה. זה מתחיל בחברים הקרובים שלכם, וממשיך לכיתה שלכם, לשכבה שלכם, לבית הספר שלכם, ולקהילה שלכם.



אני מחפשת אנשים כמוני, שנואשים כבר לשלום, שנואשים להפסיק את המוות הזה, שרוצים כבר לחיות בעולם של אחווה. צריך קודם גרעין קטן של אנשים שמוכן לקחת צעד קדימה ולפעול למען זה. אשמח אם תצרו איתי קשר במייל [email protected] או אם תגיבו פה.



גם לייק לפייסבוק, גם שיתוף, גם המלצה, כל דבר כדי להפיץ את השמועה. אני לא יכולה לעשות את זה לבד. אני צריכה אתכם. ביחד, אני מאמינה שאנחנו יכולים להביא את השלום! וכן, כשאני אומרת שלום, אני מדברת על שלום במזרח התיכון. נשאף לכוכבים, ואולי יום אחד אנחנו אפילו נגיע לירח.

נכתב על ידי , 12/3/2012 14:15  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





68

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTeens4Peace אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Teens4Peace ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)