לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ברוכים הבאים!


טייני טייני אין כמו הבלוג שלנו טייני

Avatarכינוי: 

בת: 20

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

יומן מסע


אך זה היה מסע של פעם בחיים והינה הוא מול עניכם:בשבת אחת אבא אני ומיטל ואלי הלכנו לטיול.אנחנו הלכנו על בוץ,ובדרך ראינו כלב ואני פחתדתי נורה(אימל'ה מכלבים בכלל אני פוחדת נורה אבא!)הלכנו עד שהיגענו לשדה פיתאום אני ומיטל מוצאות פתח שמספיק לי ולה להיכנס ולאלי ואבא שלי להיתכופף בפעם הראשונה אני מצאתי את הפתח אני ומיטל ניכנסנו ומיטל פחדה היא חשבה שיש זאב,אנחנו היתכופפנו מתחת לעצים הלכנו עד שהגענו למקום של נו איך קוראים לזה שיש ירידה וכייף לרוץ על זה לא משנה אז ני רצתי ראשונה כי מיטל שכחה את הדרך וההיא רצה עכרי ויצאנו בטיל כזה,ובסוף האבות שלנו השתכנאו(מילה קשה סליחה שגיעות כתיב) להיכנס הם ניכנסו והובלנו אאותם ובסוף לא רצנו הלכנו כי הם לא רצו לרוץ.כשיצאנו ראינואני ומיטל פתח והפתח לא היה גדול כי היה בו מין נהר כזה ששואב את המים המזועמים,ויצאנו משם.ראינו משהו שאני לא זוכרת את השם ששל זה אבל אבא שלי אמר לי ששזה היה בית עתיק מלפני המון זמן בתקופת אלקסנדר מוקדון,עלינו לשם כדי לראות מה זה שם כי ראינו משהו אז כשעלינו מצאנו מקלות אני ומיטל ואיתם עלינו כי ההינו איפות,כשעלינו היה משהו מאבנים קטן שמישהו בנה ובתוך זה היה.....ציפור מתה!אחרי זה חזרנו למסלול החזירה והתחלנו ללכת וראינו את המים שיצאים מפתח שמצאנו מיקודם,אבל הלכנו על הבוץ כל הזמן וזה היה כיף,לבסוף הגענו לאוטו ושיפשפנו את הבוץ על הכביש הריק וניכנסנו לאוטו ואני כל הזמן צילמתי בטלפון של אבא שלי נהגים שעשו לי פוזות(הסתקלו לאוטו שלנו).בסוף לפני שעלינו לבנין אני ומיטל שיחקנו במועדון שלנו בחצר ומצאנו ילדים מהכיתה שלה שעקבו אכרינו וזה היה מצחיק כי הם הכינו חץ וקשת ידי וביקשו מקלות אבל לא היה במועדון כי גונבים לנו כל הזמן.בסוף אמא של מיטל קראה לה והיא היתה צריכה לעלות אבל אני נישארתי עוד כצאת וראיתי שילדים מהכיתה שלה קופצים מהגדר והולכים לבסוף גם אני עליתי הביתה וכך תם ונישלם המסע הזה,ביי ביי עד לפעם הבאה!:) 
נכתב על ידי , 14/3/2012 14:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




72
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , בית ספר יסודי , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנונימית52348 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנונימית52348 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)