לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ברוכים הבאים!


טייני טייני אין כמו הבלוג שלנו טייני

Avatarכינוי: 

בת: 20

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

פוסט פתיחה!תאחלו לי בהצלחה:)


ייאי אני לא מאמינה פוסט פתיחה והראשון בבלוג שהחלומות שלי לכחו אותי אליו אני מקווה שזה לא חלום ועוד מעט אתעורר,אלה שזה אמיתי שמחר אני יחזור מבית הספר אני יראה את הבלוג שוב אם מלא תגובות חדשות שמביעות דעת על הבלוג ששמו בלוג טייני!חיברתי על המקום שיר:

הפחד הגדול שלי זה האינטררנט,

אבל עכשיו שאני יודעת שאני בטוחה

אף אחד לא יעצור אותי בלה בלה!

בכיס לי יש רק מחשבות על מה אני

יכתוב מחר.לא זה אמיתי ואם מחר

אקום ופיתאום אני במיים,עמוק תבעתי

בלי נשימה יצאתי אני יוצאת לחופשי

לכתיבה לקריאה למה שרציתי שנים

אז מקווה שזה לא חלום אלוהי שלא

יחזור לעולמים,כי חלומות לא חוזרים!

 

זה היה השיר שצץ לי פיתאום בין רגע!אבל אתם צריכים גם לדעת עוד שמי הוא שיר ותחביבי הם:לתחון את המחשב,לפתוח את בלוג חלומותי,למצוא בדיחות באינטרנט,לצייר ולשיר ואני חושבת זהו.לה לה לה מה נישמע ביחד זה מנשמה?לא משעמם לכם לפעמים כי לי כן אבל עכשיו כבר לא יהיה לי משעמם כי כל יום אני יחזור  לפו ויכתוב אם מצב רוח טוב וחיוך על הפנים אשב מול המחשב ואכתוב לכם אם יש לכם שאלות לגבי פו העמוד וזה הזמן! ביי ביי ממני שיר:)

נכתב על ידי , 13/3/2012 18:12  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

72
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , בית ספר יסודי , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנונימית52348 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנונימית52348 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)