לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כן כן בלה בלה להבה להבה כן כן אני ממציאה שירים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

שיר חדש


יום וליל אני בחשכה השמש זורחת בלי הפסקה

הרוח נושבת את מי היא עוטפת כשאני בחשכה

 שותקת מה עוד אפשר לספר ולומר אני עיפה

מותשת ותשושה כהרוח כאן נושבת בלי הפסקה

 

בלי הפסקהההה.

 

 

על כנפי דימיון נרקיע

אם הקסם כאן ישפיע!

לא זה לא אני

זה העולם סביבי(פעמיים)

 

 

כל על יום מחבקת מלטפת

עוטפת לא מבינה היכן

באה הקשת בענן?

 

 

 

על כנפי דימיון נרקיע

אם הקסם כאן ישפיע!

לא זה לא אני

זה העולם סביבי(פעמיים)

 

 

כמה אפשר לספר ולומר

אני פו איפה לא מבינה

לא מבינה,כמה שאני

שותקת על לילות את עוטפת

כמו שהעולם בשקט כמו שאני

כאן לבד,איני יודעת מה זה קשת

בענן,העולם נורה אחזר לא מבינה

היכןןן.

 

 

 

על כנפי דימיון נרקיע

אם הקסם כאן ישפיע!

לא זה לא אני

זה העולם סביבי(פעמיים)

 

 

 

העולם סביבי אחזר

כמה אפשר כמה אפשר

כי אני פו מחקה שעות

כמו שהקשת בענן מביטה

עוטפת ומחבקת צבעים רבים

מפיצה אין,בלי הפסקה העולם

שהכרתי לא אני כבר לא חולמת

העולם שהכרתי היתנפץ,

היתפוצץ.

 

 

על כנפי דימיון נרקיע

אם הקסם כאן ישפיע!

לא זה לא אני

זה העולם סביבי(פעמיים)

 

נכתב על ידי , 19/3/2012 16:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 20




הבלוג משוייך לקטגוריות: עד גיל 14 , שירה , בית ספר יסודי
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללה לה לא משנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לה לה לא משנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)