לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Vintage Shop by Shiran Mor


בלוג-חנות-מגזין-אופנה לאלה ש... *אוהבים *מתאהבים *יאהבו אופנה

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

איך לקנות נכון בחנות בגדים-כל הטיפים וכל המוקשים לקנייה נכונה,חכמה ומוצלחת!


עונת הקיץ הגיעה ואיתה החופש הגדול. 60 ימים של קניונים,שופינג ואופנה-בין אם במסעדה או בדייט או בין עם המשפחה או בים. 

אז קבעת עם חברה שצריך מלתחה חדשה לכל הארועים הקייצים והגעתן לקניון ונכנסתן לחנות בגדים. 

עכשיו השאלה היא... מה לקחת? 

 

להלן המדריך השלם-הטיפים והטריקים.

*לגזור ולשמור*

 

1. עוד לפני שיצאת מהבית- אם את יודעת שאת הולכת לשופינג, לבשי את הבגד שהכי משקף את האופי שלך ושהוא הבגד הכי נכון שקנית עד עכשיו (הכי מחמיא,הכי נוח, הכי פרקטי). הדבר יקל עלייך במציאת הבגד החדש ויקל על המוכרות לקלוע לטעם שלך ולהראות לך דברים שתאהבי.

 

2. בחרי חנויות עם מחירים עממיים, אבל תעשי סיבוב גם בבוטיקים יקרים- אם את מחפשת פריט יפה אך עם זאת מעוצב לכי לחנויות מעצבים במחירים של משכנאות ותחפשי את הסגנון שאת רוצה- הדבר יקל עלייך לקבל תמונה כללית של הבגד שאת רוצה. לאחר שיש לך תמונה בראש, כי לחנות בעלת מחירים עממיים וסבירים ומסרי למוכרת מה את מחפשת בערך. 

 

3. המוכרות- יש מוכרות שיציעו לך בגדים רק בשביל למכור ויש כאלה שיציעו לך מה שיפה לך ומה שאת מחפשת. אם את לא מעוניינת בעזרה תחייכי ותגידי "בינתיים לא,תודה" ואם את רוצה עזרה עדיף שתתני למוכרת קצה חוט להתחיל ממנו ובמידה ואינה קולעת לטעמך הימנעי מ"את ממש לא בכיוון" או "לא קראת אותי בכלל אה?!"- המוכרת לא חייבת לך כלום במיוחד שאת לא נותנת האינפורמציה או טיפת סטייל להאחז בה. 

 

4. החברה- החברה שאיתך יכולה להרים לך את הקניה אבל יכולה גם להוריד לך את הקנייה ולהרוס את החוויה. לא פעם יש מצב שמישהי מודדת שמלה מהממת ומרגישה כל כך נוח בה אבל החברה הקנאית רואה את החיוך שעל פנייך ואומרת-זה לא יפה עם מבט מזלזל. על מנת להימנע ממצב שכזה תעדיפי לקחת איתך חברה טובה,מפרגנת וכזאת בעלת סטייל טוב ושנותנת עצות. קחי חברה שגם לא תפחד להגיד את האמת ושתהיה מתוקה ותביא לך מידות. 

 

5. צלמי את עצמך- המראות בחנות יכולות להנמיך,להגביה,להרזות או להשמין. אל תתביישי לשלוף את האייפון או הגלקסי שביידיך ולצלם את עצמך ועל ידי כך לראות איך יראה העידכון הבאה בפייסבוק. 

 

6. פרקטיות- אם את יוצאת לסיבוב קניות קייצי הרשימה שלך אמורה להיות מכנסון, חולצה ושמלת מקסי יומיומיות אך עם טוויסט לערב, כלומר- מכנסון שמתאים עםחולצת אלגנט ועם גופיה, שמלת מקסי שעם השרשרת הנכונה ועקב תהיה ערב אבל עם כפכף תהיה בוקר וחולצה שמתאימה להכל. אל תתפתי לקנות עכשיו את שמלת הנצנצים. סביר שעוד חודש תעשי עוד שופינג-תשמרי את הכסף. 

 

7. זמן- לכי לשופינג בשעות אחר הצהריים המוקדמות- בשעות כמו חמש, מקסימום שש, אין הרבה אנשים בחנויות והמשמרת בדיוק התחלפה-  המוכרת של הבוקר הלכה לישון ומוכרות הערב מוכנות להמליץ ולעזור לך. אל תבואי בתשע וחצי מכיוון והמוכרות כבר לחוצות בית ורוצות לישון אחרי יום קשה.

 

8. לא כל המבצע,זהב- נכון, 50 אחוז יכול להיות מפתה, אבל אל תסנני כך את החנויות אליהן תיכנסי מכיוון וקסטרו מוכרים שמללות במבצע ב150, בעוד ברשת אחרת,כמו סטודיו פאשה, 140 הוא המחיר היקר ביותר לשמלה. 

 

9. שווקים- אומנם חם. אומנם מזיעים וקשה, אבל אם מלכת השופינג ולא יכולה יום בלי קניות עדיף לך להצטייד בבקבוק מים גדו,כובע קש רחב שוליים ובגדים נוחים ולצאת אל השווקים- תל אביב, שוק עירוני וחנויות עודפים- הדבר יצמצם את הוצאותיך הכספיות. 

 

10. קניה דרך האינטרנט- חם, מזיעים וקשה. זה לא השתנה הרבה מסעיף 9, אבל הידעת שאישה שורפת כמות קוריות עצומה בשופינג? אל תוותרי על היציאה מהבית ואל תתפתי לקניה דרך האינטרנט- המשלוח עולה כמו האוטובוס ואין תחליף למדידה ולהרגשת הבד במעמד הקנייה. מעבר לזה-אין מבאס יותר מלגלות שקנית משהו שפוט..יפה.לא עלייך. 

 

11. להתאים ולנסות- אם מדדת שמלה לארוע- תפזרי את השיער ושימי נעלי עקב (קחי מחברה שאיתך או תבררי אם יש בחנות למקרי מדידות),שימי חגורה וקבי את המראה האמיתי שתיצרי. אם את קונה מכנס-אל תפחדי- לכי איתו קצת ושבי איתו כמה רגעים. אם לקחת שמלה עם בד נופל, לכי איתה קצת על מנת לקבל את ההרגשה האמיתית. תני לבגד לזרום!

 

12. אל תיכנעי טרנדים! נכון,טרנד זה נחמד והכל, אבל עוד שנייה זה כבר לא יהיה איתנו! תשקיעי שמשהו יפה ושימושי. טרנדי זה עניין לבגד אחד. לא מלתחה שלמה. 

 

13. לא בכוח,במוח! לא מצאת?אל תתבאסי.יש עוד חנויות! אל תקני משהו בכוח. 

 

14. נסיים עם החוק הכי חשוב- תמדדי! זה לא עולה לך כסף. אל תוותרי על למדוד ואל תוותרי על בגד בלי שהיה מונח עלייך. תמיד לכי על 100% ביטחון,או כלום! 

נכתב על ידי , 31/7/2012 00:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




4,710

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShiran Mor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shiran Mor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)