לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Vintage Shop by Shiran Mor


בלוג-חנות-מגזין-אופנה לאלה ש... *אוהבים *מתאהבים *יאהבו אופנה

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2012

הכיני תיקך לקיץ!


 

 

 

 

 

 

*הקיץ מגיע ואיתו הים והחול והלוז הצפוף* בבוקר בגרות* בצהריים קניון* בערב מסעדה* בבוקר למחרת-ים* בין לבין-אין מצב שלא נפספס שלא נשכח משהו חשוב בתיק! 

 

אני חוזרת מהבסיס וזורקת את התיק עם הגז מדמיע,פלאפון,חוגר, ארנק ואיזה זוג גרביים אקסטרא על הכיסא.

טלפון: "את באה?" 

מתארגנת מהר, לוקחת תיק יציאה ומתחילה להעביר דברים תוך לחץ שצריך עוד לבחור מה ללבוש. או-או...שלא נתחיל לדבר על זה!

הקיץ הזה, העונה בה יש חופש וכל האפשרויות פשוט פתוחות, גורם לי להחליף תיקים בקצב מסחרחר. 

מתיק צבאי\לימודים> לתיק לים > לתיק יציאה. 

בכל אחד מהמעברים האלה אני פשוט מאבדת\שוכחת משהו שוואלה...הוא פשט חיוני! ומתבאסת בזמן הסרט שלא לקחתי איזה מסטיק כי הוא היה כל כך נגוע בחול בגלל התיק של הים. 

 

אז, בואו נעשה קצת סדר בשלושת התיקים העיקריים שלנו. 

 

1. התיק לשעות הבוקר- 

זה לא אותו התיק שהיינו קטנים ואמא הפצירה בנו שנסדר. זה התיק שאנחנו לוקחות בבוקר ללימודים,עבודה,יום סידורים,צבא. 

זה אותו תיק שאמור להיות בו הכל,אחרת לחבר שלך לא יהיה מה לשאול ולחברה לא יהיה על מה להתלונן שהיא תחזיק לך אותו בזמן שאת נכנסת לשרותים. 

 

איך הוא נראה? 

א. תיק הבוקר הוא תיק עם הרבה תאים. 

תא למשקפי שמש, תא לפלאפון-שעם עידן הדור השלישי וחצי, או הרביעי אני כבר לא עוקבת, אסור שישרט! וכי חשוב-שיש בו תא! לתחבושות,כמובן! 

אבל בין היתר הוא צריך להכיל קלמר קטן, ארנק, מחברת לרשום את בלבולי השכל של המורה ויומן. שזה בעצם החוברת צביעה שלנו בשעות המתות\משעממות\שאפשר להדביק "טיול". 

ב. התיק צריך להיות חזק ומחומר שלא יקרע. במידה והוא נקרע שיהיה בר תיקון ולא יראו זאת- התיקים דמויי עור הם בעלי נטייה להימתח ולהתקף. נסי ללכת על תיקי בד חזקים שניתן לתור ברגע שהם נקרעים. 

ג. גדול! כי אם תלכו על תיק קטן שהכל פשוט נדחס בו והוא מקבל צורה עגולה שהוא בכלל מרובע תראו זוועה. וגם, לא תמצאו כלום! 

 

מה צריך להיות בו?

ובכן, מה לא? אם הייתי יכולה לשים בו קופסאת אוכל של הלו קיטי עם צהריים מאמא-הייתי שמה. 

 

חובהחובהחובה:

1. פלאפון + מטען. 

2. מפתחות.

 

3. לתלמיד\ה- מחברת+ שני עטים טובים.
לחייל\ת- חוגר+גז מדמיע.

 

לעובד\ת- יומן+שני עטים טובים.  

4. ארנק עם כרטיס אשראי\כספומט + כסף מזומן. 

5. משקפי שמש. 

6. סט "שיט קיבלתי"- תחבושת,תחתונים,טמפון,מגבון. 

7. אוזניות. 

8. חטיף אנרגיה. 

9. מספריים קטנות-אני שמה בתא של הכסף הקטן בארנק. 

10. עיתון\מגזין להפיג את השיעמום.  

11. פתק קטן עם מספרי טלפון חשובים - למקרה והנייד פשוט נכבה. 

 

לא חובה,אבל מומלץ:

1. MP3 למקרה שהסוללה של הפלאפון יצאה לחופש. 

2. קרם הגנה קטן.

3. בושם קטן. 

4. קרם ידיים. 

5. מגבונים לחים. 

6. חבילת מסטיקים\טי-טק (המרענןהמיידישלךורקבשתיקלוריות!)

 

2. התיק לים- 

זה אמור להיות תיק במצב סטאנד-ביי בבית. בעצם.. בשלוף! שברגע שהטלפון יצלצל והמילה "ים" תעלה- הכל כבר יהיה בו. 

 

איך הוא נראה?

א. תיק הים הוא תיק שיספוג הרבה חול,מים,בוץ, עשן נרגילות לצערי הרב וקטשופ. אל תשאלו איך,זה פשוט קורה. לכן, מומלץ ללכת על תיק פלסטיק שפשוט קל ויעיל לניקוי. למי שאין כזה, לכו לקנות!!! לא סתם, לכו על...

ב. תיק בלאי. (סלנג צבאי,הינה השכלתם) כלומר, תיק שכבר ראה המון בחיים- בדרך כלל זה התיק ג'אן שפורט הישן שכבר פיתח יכולת לכבס את עצמו. 

ג. תיק שלא עשוי מהרבה בד כדי שלא יספוג את הריח של המגבת הרטובה-מתייבשת. 

ד. עם זאת, עדיף לתיק גב. כי למי יש כוח לשים מגבת על הכתף? מה אנחנו בת ימים?! טוב...האמת שכן..

ה. לא הרבה תאים-ים=חול=יכנס לכל חור שקיים. לכו על תיק מקסימום שני תאים. ככה גם תמצאו הכל בקלות והתיק ישאר אוורירי. 

 

מה צריך להיות בו?

מכיוון שבתיק הים לא צריכים היות הרבה תאים, הרשימה יותר מצומצמת, אבל עדיין יש פריטי חובה ופריטי אופציה. 

 

חובהחובהחובה:

1. כובע. כן. אני לא צוחקת! עכשיו יש כובעים סטייליסטים ולא כאלה של דורה שבן דוד שלכם שכח אצלכם בשישי האחרון. קחו אחד מקש. שמרו על עצמכם. 

2. קרם הגנה. עדיפות תינתן לספריי. כי אולי זה רומנטי שחבר שלך מורח לך קרם על הגב, אבל אחרי שהוא יתחיל לקפץ שם בחול, תאמיני לי שפילינג על הגב שאת מנסה לתפוס שמש זה פשוט לא. 

3. ארנק קטן עם כרטיס אשראי וכסף קטן וכרטייסית נוער. לא צריך את הארנק המסורבל. אתם פחות או יותר יודעים שבים זה 50 שקלים- ארטיק, צ'יפס ונסיעות. אל תיקחו פחות ולא יותר. 

4. בקבוק מים. ויותר מחצי ליטר! 

5. מגבונים לחים. תמיד אחרי טבילה בים יש נזלת. סליחה על הגועליות,אבל זה נכון! 

6. ערכת "שיט קיבלתי"

7. מגבת! עדיף ללכת על מגבת ממש גדולה במקום לסחוב שתיים-לגוף ולחול. 

8. שקית ניילון- שתוכלו לשים בה את המגבת מאוחר יותר. 

9. אוזניות. או למי שיש סטנד למוזיקה- אדרבא! 

10. פרי. למי אין דודה לאיזה פרי עסיסי בים?! יא לא ישראלים!

11. מפתחתות לבית! ולברי המזל-לרכב.

12. פלאפון.

13. משקפי שמש.

14. פתק קטן עם מספרי טלפון חשובים - למקרה והנייד פשוט נכבה. 

15. דאורדורנט ספריי (ככה גם נתפס תקן הבושם). 

 

אפשר,אם נשאר מקום:

1. עוד זוג כפכפים. כי הם תמיד נקרעים בתזמון גרוע... 

2.עוד מגבת קטנה. 

3. עוד מים. 

4. מסטיקים.

5. בגד ים ספייר למקרה שמשום מה יקרה משהו לנוכחי. 

 

3. תיק לערב- 

קבעתם לסרט. את לא תיקחי את תיק הים וגם לא את תיק הבוקר. תקחי תיק קלאצ' קטן או תיק צד קטנטן. אותו אחד שיתן את הטאצ' האחרון להופעה המושלמת! 

 

איך הוא נראה?

תיק הערב הוא תיק קלאצ' או תיק צד.

א. הגודל שלו מספיק לכלום וחצי.

ב. הוא בדרך כלל מבד נעים ושיקי. 

 

מה צריך להיות בו?

בתיק הערב הרעיון הוא לחשוב פרסי- לחסוך-לחסוך-לחסוך! את לא רוצה לקחת את כל העולם ואחותו על הכתף שלך ולשלם כרטיס נוסף בקולנוע רק כדי שיהיה לך איפה לשים את התיק. 

 

חובהחובהחובה:

1. פלאפון.

2. מפתחות-אני תמיד מוציאה את הזוג של הכניסה והבית. אחר כך אמא שלי מתחרפנת שאני מפרידה אותם ולא לוקחת את כל הסט ושאני אאבד אותם. אבל נו... טפוטפוטפו.  

3. ארנק כמו הארנק של הים- לכי על ארנק קטן עם הכסף שסביר שתוציאי. פחות או יותר זה גם דבר ידוע מראש. 

4. גלוס. תאמינו לי, לתקן איפור באמצע יציאה זה פשוט ביג נונו. תעבדו קשה בבית ו... קשה באימונים קל בקרב. 

5. שיט קיבלתי מצומצמת- תחבושת אחת או למי שמסוגלת- שני טמפונים קטנים. פחות מקום! 

6. פתק קטן עם מספרי טלפון חשובים - למקרה והנייד פשוט נכבה. 

 

אפשר, אם נשאר מקום:

1. מסטיקים. 

2. גם 1 מיותר. 


טיפים: 

* כל פעם שאתם באים הביתה זרקו את הכסף הקטן לתוך ארנקון קטן. ואז הוא יהיה בשלוף ומלא -במקרה שתצטרכו את תיק הים או הערב הוא יהיה נגיש. אבל כן-תריצו בדיקה שאין שם רק שנייקל וחמש אג'. 

* להכין שני תיקי איפור- האחד שיהיה מאין קלמר עם מחברת קטנה ועפרונות והשני שיהיה ערכת שיט קיבלתי. 

* שתמיד יהיה בתיק דוגמית של בושם. 

* שכל שלושת התיקים יהיו חצי מוכנים מראש ובשלופ. 

נכתב על ידי , 30/5/2012 18:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביקורת טיפוח


במהלך חודש יולי 2010 התגייסתי לצה"ל. עוד חודש אני משתחררת וחוזרת לאזרחות היקרה שלי, אבל זאת לא הפואנטה (בינתיים).

מה שאני רוצה להגיד זה שעם הגיוס לצה"ל הגעתי למצב כלכלי..איך לומר? לא מזהיר במיוחד. 350 שקלים בחודש. כמובן שהמשפחה עזרה אבל עדיין. 

 

כל הבלה-בלה למעלה היה בעצם הקדמה לשגרת הטיפוח שהופכת לקשה במהלך הצבא

בואו נצא מנקודת הנחה שבושם קטן, כמו שללין מוכרים, עולה 40 שקלים, מי פנים עוד 40-במבצע יחד עם פילינג שגם הוא 40-במבצע. כבר הגענו ל160 שקלים. אומנם זה לא בכל חודש, אבל לי אישית נמאס מהר מהפילינג שלי ואני אוהבת להחזיק שנים ואפילו יותר סוגים של פילינג פנים. לגוון כל כמה ימים בריח חדש ומרקם חדש לפי מצב הרוח. 

 

לפני כמה חודשים ראיתי כתבה על Glossy Box. 

חברה שנוצרה בשביל האישה המודרנית-זאת שרוצה לקנות מוצרי קוסמטיקה ולגוון בניחוחות, אך עם זאת-לא רוצה לקרוע את הכיס

לפני מספר שבועות נתקלתי בקישור לאתר שלהם ונכנסתי. 

רשמתי את הפרטים שלי והיום קיבלתי את הglossy box הראשון שלי ואמרתי לעצמי- למה לא לתת לקהילת ישרא בלוג את ההנאה בפתיחת משלוח ביחד איתי?! (ומיד אחרי התמונות-ההמלצות עם כל הפלוסים והמינוסים)

 

אז... מוכנים לפתוח אותה איתי? 

 

 

מה קיבלתי?

*תרחיץ פנים פילינג של CLEAN&CLEAR בגודל המקורי- הרי רק אמרתי שאני אוהבת כמה סוגי פילינג!!!

*דוגמית של בושם של ארמני- ובדיוק בכיתי שבא לי בושם חדש.

*דוגמית של מסקרה של CLINIQUE- ממתי לקליניק יש מסקרה?!

*מי פנים- השלב השני מתוך סדרת שלושת השלבים המפורסמת של CLINIQUE -מתהמתהמתה על הסדרה הזאת!ובדיוק עכשיו נגמר לי השלב השני! אם כי להירדם תוך כדי שפיכה שלו על צמר גפן וככה לגמור חצי בקבוק,לא ממש נקרא "נגמר".

*מייבש לק של SECHE VITE -פייר, לא מכירה אותם. שווה לנסות. אולי אמא תרצה?אמא? את קוראת פה לא? רוצה?

 

הביקורת: 

 

מחיר+משלוח-

כי בואו נודה בזה, כישראלים זה הנושא הכי חשוב, לא? (: 

המחיר הוא 75 ש"ח עם משלוח עד הבית או 55 ש"ח לאיסוף עצמי מתל-אביב. 

בתור מישהי שהמיקום של האיסוף העצמי ממש מצטלב עם המיקום של לעזאזל,הלכתי על 75 ש"ח.

כי בואו נודה בזה שרק הנסיעות באוטובוס במיוחד כדי לאסוף לבד זה עוד 20 ויותר. 

*המחיר הוא לחודש אחד.

לגבי המשלוח- חשוב לי לציין כי השליח היה איתי בקשר שבוע בשביל לקבוע מתי הוא יכול להגיע- בן אדם מקסים שנראה לי גרמתי לו טראומה. טוב,זאת המומחיות שלי. לשגע שליחים...  


התנתקות- Dislike? 

אין בעיה! היכנסי לחשבון שלך באתר ותתינתקי! בלי תוספת מחיר,בלי עצבים.

בדיוק כמו לעשות dislike לתמונה של חברה שעפה על עצמה. 


התשלום-

התשלום דרך כרטיס אשראי. יש את החשש של לתת פרטי אשראי באינטרנט. אני יודעת, אך את תשללי ישר-בידקי אם יש ביטחון באתר. אם את עדיין חוששת- תבררי לגבי תשלום בעת איסוף עצמי- יש חברות שבהן הדבר ניתן לעשות את זה או שהן מאשרות במקרים חריגים. 


ואם אני אקבל מוצר שאני לא אוהבת?

הפעם האחרונה ששמתי מייק-אפ הייתה אי שם בשנת 2008, שהלכתי עם סבתא לקורס איפור באל-מקיאג'. אכזבה גדולה,אבל זה כבר סיפור אחר. 

פחדתי שאני אקבל את כל המוצרים שאני לא אוהבת,לא משתמשת ויגרמו לי להרגיש כאילו תרמתי 75 שקלים לאגודה למען החייל (בתור חיילת שלא ממש קיבלה מהם משהו חוץ מטוסט שוקולד בבקו"ם,מותר לי להגיד את זה). 

להפתעתי גיליתי כי ניתן להרכיב פרופיל יופי- סוג עורך, מוצרים אהובים במיוחד, אלרגיות, צבע שיער, סוג שיער וכו'. 

 


-מתוך אתר GLOSSYBOX-


במקרה הכי גרוע- גם אם קיבלת מוצר שוואלה, לא אהבת כל כך- את תמיד יכולה לעביר לאמא\סבתא או לתת מתנה לחברה (:

 

מה כל-כך מיוחד?

הפלוסים-

1. התנסות במוצרים שונים, קבלת הנחות וצ'ופרים

התנסית? את מוזמנת לכתוב ביקורת באתר ולצבור נקודות על כל ביקורת-שמאוחר יותר תוכלי להשתמש בנקודות לקבלת חבילה מתנה. 

2. יש מוצרים בגודל מקורי

3. לגבי המוצרים בגוד המוקטן אפשר להתווכח ולומר כי זה מינוס אבל אפשר להגיד שזה פלוס מכיוון והדבר טוב לנסיעות. לי אישית נוח להביא את זה לבסיס מהבית ולא להיסחב עם החבילה הגדולה. חוץ מזה- אני פריקית של re-fill. 

4. אפשרות לקבלת המוצר עד הבית. כי למי יש כוח ללכת בחום הזה עד לסופאר-פארם, להגיע כמו אחרי ריצת מרתון בטבריה ואז לעבור מסכת דיילות שרק דוחפות לך מוצרים כי הן רוצות לקבל בונוס לחופש כדי לממן את הקייטנה של הבן שלהם?

המינוסים-

 1. להשקיע 75 שקלים בכל חודש, במצטבר-זה קצת יקר. לפחות לי ולמשכורת התת מינימום שלי. הפיתרון הוא לעשות on-off לסרוגין. 

2. יש מוצרים בגודל קטנטן כמו דוגמיות בושם שעם קצת מבטים עצובים לדיילת בסופר-פארם או התחנפות (תשאלו איך הבן מבלה בקייטנה),אפשר לקבל בחינם.

3. תשלום באשראי באינטרנט.  

 

בשורה התחתונה- 

מתאים ל:

*מי שרוצה להתנסות בדברים חדשים.

י שנמצא בתנועה כל הזמן (עבודה בנסיעות,חיילים...)-ניתן לקחת את הדוגמיות בצורה נוחה וקלה. 

*למי שמוציא סכום נכבד של כסף בכל חודש על קוסמטיקה ואיפור.

*מי שאוהב לכתוב ביקורות על המוצרים שהתנסה בהם (: האמהאמ. 

*מתנה מקורית לחברה/אמא/סבתא! 

לא מתאים ל:

*אנשים שיש להם המוצרים קבועים. 

*אנשים שפוחדים מהתנסויות חדשות. 

*בעלי עור רגיש במיוחד\אלרגיות\רגישויות חזקות. 

 

ציון: 4 גומיות מתוך 5. (כן,התחלתי לתפור בגדים ואמרתי-יאללה,נקרא לזה "פזורה" כי שהייתי קטנה אמרתי שאני רוצה ללכת פזורה=שיער פזור)

כי בואו נודה בזה,אולי המוצרים מוקטנים,אבל הם של חברות טובות. 

 

 

אהבת? רוצה גם?

תני קליק


 

 

שלכם ושלכן,

בהמון אהבה!

-שירן.

נכתב על ידי , 30/5/2012 15:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,710

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShiran Mor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shiran Mor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)