לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Vintage Shop by Shiran Mor


בלוג-חנות-מגזין-אופנה לאלה ש... *אוהבים *מתאהבים *יאהבו אופנה

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

6/2012

פרויקט חולצה למען מטרה טובה-יוצא לדרך (: קנו חולצה מעוצבת ותרמו לאגודה למלחמה בסרטן


אני יודעת. יש המון בלפנים ושקרנים שיגידו לכם שאתם תרומים שבעצם-כל הכסף נלקח לידיהם.

אני לא יכולה לשנות דעות אבל אני יכולה להבטיח שאצלי זה לא ככה. 

 

הפרויקט הוקם במטרה למכור חולצות ברווח שמכסה עלויות ואת שאר הכסף לתרום לאגודה למלחמה בסרטן. 

בכמה מילים- כאן

 

אני יודעת ש100 שקלים יכול להיות יקר ובשביל זה אני מגבילה את כמות החולצות מכל דגם לכמה פריטים בודדים על מנת לשמור על הייחודיות עבור הקונה- שרוב הסיכויים לא ת/יתקל במישהו/י עם חולצה כזו גם כן. 

 

***הפרויקט עבור בנות+בנים+ילדים+מבוגרים+עב"מים וכו'***

***לפי המוטו שהצבתי לעצמי-הנחות ינתנו לחיילים***

 

אתמול התחיל יום הציורים והיום,אחרי שהצבע התייבש אני יכולה להכריז על פתיחת הפרויקט! 

לוקחים חולצה, מנקים טיפה ושמים עיתון כדי שהצע לא יעבור,בין השכבות. 

מתחילים לצייר עם צבעים מיוחדים על הבד. 

מוסיפים נצנצים כי מגלים שבצבע שנהב יש נצנצים וזה מהזההה מגניב (; 

 

לבקשת חברה שלי- הצבעים לא יורדים במים.

תאמינו לי שהלב שלי נצבט קלות שסחטתי את החולצה, בחרדה שהצבע ירד וכל העבודה תרד לניאגרה.

 

 

 

חולצת לוכד חלומות שבאמצע יונה לבנה. 

רציתי לשלב בין נוצות למראה הבוהו-שיק. 

הצליח קצת לא?

 

 

החלטתי לפני יציאה למדוד את החולצה ואני מצטערת לבשר שהתחברנו והיא אומצה לחיקי.

אבל מי שמעוניינת בה-היא ניתנת ליצירה חוזרת. במגבלות הכמות כן.

 

 

חולצת עץ הסאקורה (בלי לוכדת הקלפים לכל שנתון 92' שזוכר) בעיצוב של מחוך.

מטשטשת ומדגישה את קווי המתאר של הגוף.

 

את החולצות ניתן לרכוש פה-בעמוד הפייסבוק. 

*ניתן להזמין ציורים לפי בקשה אישית (: 

 

בכלל- אשמח לקבל חוות דעת,הצעות,דוגמאות שהייתם רוצים לראות.


עד אז, בהמון-

שירן

נכתב על ידי , 25/6/2012 23:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה מה שעושים שחותמים חופש ביום ראשון מצה"ל שנייה לפני שחרור (:


 

לא יודעת למה, לא רציתי בסיס היום. 

אולי זה בגלל הראיון עבודה ביטבתה והנסיעות הלוך ושוב מיטבתה לראשון,אבל פשוט רציתי לנוח בבית. 

וככה יום ראשון הארור הפך ליום ראשון היצירתי.

 

קודם כל, שופינג בחנות יצירה עם אבא ואז גלידה באנדרי ואז... פשוט קיבלתי מוזה להמשיך ולצייר עם חולצות.

 

אחר כך קצת נמאס לי אז עשיתי שמלה. 

 

והרי התוצאות לפניכם:

 

החולצות המצויירות:

אגב, אני מוכרת אותן פה החל מיום חמישי בכ100 שלקים שמתוכם 45 שקלים ילכו לאגודה למלחמה בסרטן.

 


חולצת לוכד חלומות קצת לפני הסוף (הוספתי לה יונה לבנה וקצת צל לנוצות) ושהכל יתייבש גם כמה חרוזים. 


חולצה אקזוטית- החולצה הכי קייצית שראיתי מזה זמן רב. 

שמלה בניחוח שנות ה70 עם טוויסט מודרני. 
או שקר שנקרי אחר.. 

 

 




נכתב על ידי , 24/6/2012 19:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,710

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShiran Mor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shiran Mor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)