לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים השפיות ומה שבניהם


"בלוג?" אמר הקול הקטן בראש שלי, "למה לעזאזל אתה צריך בלוג?! גם ככה אתה נגד כל הווירטואליה הזאת והניתוק מהאדמה מחבק עצים מיושן שכמותך!" בחיי שלא ידעתי מה לענות לו. איזו תועלת יכולה לצאת לי? השתקתי אותו במהלומה שהכאיבה לשנינו והתחלתי לכתוב....

כינוי:  נער עם קעקוע דוב

בן: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012


זה התחיל בנסיעה באוטו, 'הביג'ומבוס' אותו כל החבר'ה בועלים כל סוף שבוע

עם נסיעות פרועות למסיבות, שתייה מוגזמת ובקבוקים שמתגלגלים בכל סיבוב חד,

רק כדי שאבא של באבי יצעק עליו למחרת.

 

באבי נחוי ואני נוסעים מאושרים, עצרנו ליד הבית שלי כדי שאני אקפוץ להביא ארנק

"רק תמהר הפעם!" צעקו לי תוך כדי שאני יוצא מהאוטו עם אותו תות שדה ענקי

הסתכלתי על הפרצופים הכועסים בדיוק כשהפרי העסיסי והנגוס נפל לי מהיד

והחל מתגלגל כל הדרך ברחוב התלול. מיד פצחתי בריצה להדביק אותו לפני

שכליל השלמות יתלכלך כולו. תפסתי אותו בחצי הדרך, כשלפתע הבחנתי

בחובייז והשחור. הרמתי את הפרי המאובק והמלוכלך ואכלתי אותו

חובייז היה עם גבס ביד והתעקש לעלות לאט לאט את הרחוב הקצר

שהתפתל והתרחק עם כל צעד שעשינו.

 

לא רציתי להפקיר את חברי מאחור, אך גם לא לאכזב את חברי שמחכים בעצבים במעלה הרחוב.

 

קרוב לביתי נטשתי אותם והתקדמתי מהר לעבר ה'ביג'ומבוס' כדי להסביר,

אלא שאז ראיתי את אחי הגדולים באוטו. באבי הסתכל עלי בפרצוף של:מה לעשות

"כמה אנחנו יכולים לחכות לך?!", ניסה באבי להסביר.

"אנחנו ניסע איתם" אמר לי אחי הבכור במבט שונא.

 

התעוררתי שטוף זיעה מנסה להבין מה לעזאזל התת מודע שלי רוצה.

 

אני כל כך מפחד להישאר לבד?

נכתב על ידי נער עם קעקוע דוב , 4/3/2012 19:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנער עם קעקוע דוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נער עם קעקוע דוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)