לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Times Square can't shine as bright as you

Avatarכינוי:  -ADI-

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

10/2015

נשימה עמוקה


אני צריכה לקחת נשימה ארוכה, ארוכה מאוד, ולהכין את עצמי לשבועיים הקרובים.

אם כשחזרתי אתמול הבייתה אמרתי שהיו לי שבועיים קשים,

היום בבוקר קלטתי שברגע שכף רגלי תדרוך שוב בבסיס יהיו לי שבועיים עוד יותר קשים.

יותר מידי תורנויות, יותר מידי כאבי ראש שאזרחים עושים לי.

והמפקד שלי. הוא יושב לי על הראש כאילו אני חיילת בעייתית שלא עושה כלום.

הלוואי ויגיע יום והוא יגיד 'כל הכבוד' על משהו שעשיתי, שילמד להעריך.

המשאלה שלי היא שהמחליפה שלי תהיה חיילת מדהימה אבל שתהיה חוצפנית.

אני רוצה שיהיה לה את האומץ להעמיד אותו במקום כשהוא טועה ושהיא תלמד אותו

שלהתנקם על טעות שלו זה משהו שלא אמור לקרות.

 

מחכה לימים רגועים יותר.

ימים שקטים נטולי כאב ראש.

 

נכתב על ידי -ADI- , 30/10/2015 20:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הזמן רץ


הזמן עובר מהר בלי שאני שמה לב בכלל.

עוד חצי שנה, זה מה שנשאר לי לשרת.

מה? חצי שנה? לא התגייסתי לפני רגע?

עוד שנייה וגל ואני ביחד 3 שנים. לא מאמינה לזה בכלל,

מרגיש לי כאילו רק לפני שנייה נפגשנו.

אני כבר בת 20.. 

בראש שלי אני עדיין בת 5 שפוחדת מהליצן ביומולדת שלה.

הזמן שלי רץ ואני מרגישה שהכל עוד רחוק ממני.

אני דוחה כל דבר אבל מפחדת שאני לא אספיק.

חבל שאי אפשר להוריד הילוך בחיים האמיתיים.

נכתב על ידי -ADI- , 17/10/2015 20:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,698
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-ADI- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -ADI- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)