לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני כ"כ פיקח שלעתים אינני מבין מילה ממה שאני אומר -אוסקר ווילד




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

אנשים מרשים לעצמם הכל.


אף אחד לא מושלם. אף אחד לא מעל כולם. כולנו בני אדם. כולנו קורצנו מאותו החומר, הגיע הזמן שנפנים את זה.

לאנשים אין גבולות, חושבים שהכל מותר, שאין חוקים, שאין נורמות, אין כלום בעצם. הם שולטים, להם מותר הכל.

טעות גדולה. 

ועכשיו אני שואלת את עצמי... איך ילדים, שכוללים נערים בני מצוות, מרשים לעצמם להרביץ לילד ערבי, רק כי הוא ערבי?

הילד הזה, נולד למשפחה ערבייה. חוץ מזה, אין שוני. באיזה זכות, הם באים ומכים אותו? באיזה זכות הם שולחים אמא ואבא מודאגים לבית חולים, עם ילד מאושפז במצב קשה? 

איפה החינוך שלנו? לאן הגענו? להרביץ לילד, בן 17, שלא עשה רע בחיים שלו, ולמה? שום סיבה שבעולם לא תצדיק את המעשה.

אני מזועזעת. תתחילו להתעורר למען השם! 

כל פעם אני חושבת לעצמי.. "זהו, מהמקום שאנחנו נמצאים בו עכשיו, אין סיכוי להדרדר עוד"!

ונחשו מה? ממשיכים להפתיע. אני לא רוצה לדעת או לחשוב לאיזה מצב נגיע אם נמשיך בקצב ההדרדרות הזה.

ילדים בני 13, שלא יודעים כלום מהחיים שלהם, מרביצים לילד כמעט למוות? 

אתם חושבים שאתם יותר טובים ממנו? כי אתם יהודים והוא ערבי? 

אז בואו תרשו לי לחדש לכם משהו.. אתם לא! עצם זה שהוא ערבי לא עושה אותו רע, ועצם זה שאתם יהודים לא עושה אותכם טובים.

יש ערבים טובים וערבים רעים, יש יהודים טובים ויהודים רעים. אבל הסיבה היא לא מעצם היותם ערבים או יהודים או השד יודע מה, הסיבה היא שהם בני אדם. כמו כולנו. לכל אחד מאיתנו יש רגשות\תכונות בלי קשר לדת גזע או מין. 

הילדים האלה, שהשתתפו בלינץ' הנורא הזה, הם הנוראיים מכל. לא משנה אם הם יזמו את הקטטה, או נגררו. הם היו שם. הם לא עצרו את זה. הם נתנו לילד כמעט למות, רק משום שהוא ערבי. וזה.. זה הנורא מכל.

ציטוטים נוראיים מהילדים החשודים.. אחד מהם אמר: "חטף מכות מכות, שיחטוף את המכות שלו עד הסוף, שימות. הוא ערבי". 

אם יש לנו נוער כזה בארץ, כנראה שאנחנו יותר גרועים ממה שחשבנו. אם נער, מרשה לעצמו להגיד דבר כזה, בלי להניד עף-עף, אנחנו במצב קשה. קשה מאוד.

תצאו מהסרט שלכם, תשתמשו קצת בשכל שלכם, ואל תתנו למדינה שלנו להגיע לשפל.

נכתב על ידי D&A , 22/8/2012 12:23  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  D&A

בת: 27




14,865
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לD&A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על D&A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)