לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני כ"כ פיקח שלעתים אינני מבין מילה ממה שאני אומר -אוסקר ווילד




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

תעביר את זה הלאה


על פרויקט תעביר את זה הלאה, שמעתם? אם לא, הגיע הזמן!

צפיתי בסרט תעביר את זה הלאה, ונהנתי מכל רגע. מי שלא צפה שירוץ מהר מהר.

בסרט הגו רעיון אדיר, מקסים ותותחי ביותר.. והגעתי להחלטה שאני חייבת לממש אותו. 

מה זה בעצם?

בפרויקט הזה כל אדם צריך לעשות שלושה מעשים טובים, ולהעביר אותם לשלושה אנשים וכך הלאה.

בחרתי לי שלושה מעשים שנראו לי ראויים, והבאתי אותם לכדי יישום!



1. ליד הבית שלי, יש אדם שמשוטט המון ברחוב, הומלס. כמו שהבנתם, הוא לא אוכל הרבה, ולא שותה הרבה, ובכללי.. לא עושה הרבה. אז כל בוקר אני יוצאת ומביאה לו קפה וכמה עוגיות ומתעניינת בשלומו. הוא כ"כ שמח לראותי, שהסיפוק הוא עצום.

2. התנדבתי מתנועת נוער בבית החולים במחלקת ילדים. הילדים כ"כ מקסימים, וחייכנים, ולא אכפת להם איפה הם נמצאים, הם רק רוצים להנות לכייף ולשחק. אז כשהגעתי, הם מאוד שמחו לראות אותי, במיוחד כשבאנו ועשינו איתם יצירה לכבוד חג מסוים. גם פה, הסיפוק הוא אדיר, ובנוסף, אני מאוד נהניתי.

3. בעקבות פרויקט מחויבות אישית בביה"ס, החלטתי ללכת ולהתנדב במוסד לילדים עיוורים וחירשים. לשחק איתם, לדבר איתם, ולהעביר להם את הזמן בכיף. 



אז שלא כמו בסרט, אני לא הולכת לתייג שלושה בלוגרים רנדומליים ולהפיל עליהם את הפרויקט הזה, אבל אני מציעה לכולם לנסות. לא צריך שלושה דברים, גם דבר אחד, יעשה את השינוי. אתם תקבלו סיפוק אדיר, ותדעו שעשיתם משהו למען הזולת, ולא רק למען עצמכם. במיוחד בתקופה הזו, שקורים כ"כ הרבה מקרים מזעזעים, רצוי ואפילו חובה, שיהיו בני נוער איכותיים!

  מוזמנים להגיב, לאהוב, להזדהות ולהמליץפרח

בהצלחה,

אוהבת תמיד♥




נכתב על ידי D&A , 29/8/2012 21:44  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  D&A

בת: 27




14,865
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לD&A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על D&A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)