לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני כ"כ פיקח שלעתים אינני מבין מילה ממה שאני אומר -אוסקר ווילד




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

ואני אומרת-די לפלצנות!


בזמן האחרון שמתי ♥ לתופעה בישראבלוג בה אנשים אוהבים לשים את אנשי ישרא בקטגוריות, עם התכחשות מוחלטת לשטויות שהם בעצמם כותבים או לחילופין לזה שאף אחד לא ביקש מהם לחלק אותנו לקבוצות.


אז אחרי המשפט הכ"כ עמוק הזה, החלטתי שזה לא בסדר שאת נותני התגובות המאוד חביבים האלה, אנחנו מפקירים. להם לא מגיע להכנס לקטגוריות?


אז קבלו אותם, בהמון אהבה!מאוהב




1. הגב ותן תגובה- להכנס אליי לבלוג, אחרי פוסט עמוק ומעניין אם מותר לי להעיד על מעשיי, ולהגיב תגובה של: "עלה פוסט חדש אצלי, תגיבי!", וואלה.. ממש עשית לי חשק. ישראבלוג זה בשביל להזדהות עם פוסטים של אנשים, לראות שאתה והפיגור שלך לא לבד בעולם, לא בשביל לראות כמה תגובות יש לי. בשביל זה את יכולה ללכת ולבקש לייקים בפייסבוק, Not here darling.


2. הפלצנים- החביבים שנכנסים אלייך לבלוג, ותוקעים לך משפטים פלצניים. אתה יכול לספר שאתמול עבר עלייך אוטובוס או שקרס עליך בניין והתגובה שלהם תהיה "הכל לטובה!". מעודד.


3. ללא שם- את האמת שאין לי מה להגיד עליהם. חבל שלא פתחתם בלוג?


4. תגובות הנאצה- כמה כיף לקבל תגובות נאצה! לפתוח את הבוקר עם תגובה של "יאו איזה לסבית". אז אני קצת מרחמת על האנשים חסרי החיים האלה, הרבה הצלחה בחיים!


5. הסמיילים- אלה שמגיבים לך סמיילי עצוב\שמח\עם אגודל למעלה. במקום זה אתם יכולים לכתוב "אין לי מה להגיב, אבל אני רוצה שתכנסי לבלוג שלי". אנשים קצת עומק!!

6. הרגישים- הבלוגרים ששועטים עליך בהמוניהם כשאת כותבת פוסט שלא מוצא חן בעיניהם. קללות, הסברים, תגובות זועמות. לאן נעלם ההומור?

7. אלה שמספרים לך שיצא פרק חדש- אם אהבתי את הסיפור שלך, אני אהיה מנויה אלייך ואראה לבד. תביני את הרמז?


8. החמודים- אחרון חביב. אלה שכיף לך לקרוא את התגובות שלהם, והם יודעים לעלות חיוך כל פעם מחדש!




וכאן הסתיים לו הסיכום המקסים שלי על תגובות הבלוגרים בישראבלוג.


אהבתם? ספרו לחברים!


לא אהבתם? עצוב


 


 

נכתב על ידי D&A , 9/9/2012 15:44  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  D&A

בת: 27




14,865
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לD&A אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על D&A ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)