לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משתמש זה חסוי


רק כי אני לא רוצה שידעו מי אני


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2012

לא בפוקוס


אני עכשיו על כל כך הרבה כדורים בבצ אחת שאני כבר לא מרגישה ת עצמי חיי.. 

אני בכרך על עשרה כדורים בבת אחצ.. 

זה כאילו שזה כבר לא הגוך שלי. 

אני מנסב לפגוע בעצמי במליוו ואחת דרכעים, אבל אף פען הפגיעות לא יוצאות טובות מספיר, עמןקות מספיק..

אני מרגיש לא מפוקז כל הזמן, כאילו אני על טייס אוטומתי. 

מתי הסיןט הזה יגמק כבר??

מתיץץ

נכתב על ידי משתמש זה חסוי , 30/6/2012 01:10  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קשה לי אני רוצה לוותר


הימים האחרונים קשים, מאוד קשים. אני מרגיש המון פעמים שאני פשוט רוצה לוותר, להרים ידיים. את שלושת הלילות האחרונים העברתי קשור למיטה ואתמול הייתי קשור במשך יום שלם, את האוכל המים והתרופות היו מזריקים לי לגוף. אהובי בא אלי אתמול ונתנו לו להיות אצלי רק עשר דקות. אני שמח שלפחות יש לי אותו. הרבה פעמים אני כל כך רוצה לגמור עם הכול. קשה לי עם השנאה העצמית שלי קשה לי עם השקר התמידי לגבי זה שטוב לי קשה לי עם הדמעות שחונקות אותי. אבל אם כבר הגעתי לאשפוז הזה, אז שלפחות יצא מיזה משהו טוב.. כי עד עכשיו אני מרגיש שזה בזבוז זמן אחד ענק.. מתי הסיוט הזה יסתיים כבר? מתי?
נכתב על ידי משתמש זה חסוי , 27/6/2012 22:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא נרדם


לא מצליח להרדם במקום הזה.

מעניין עם הווילון יחזיק מעמד אם אני אתלה את עצמי עליו..

ואני צריך גם למצוא זווית כזאת שהמצלמה שיש פה לא תקלוט אותי.

נכתב על ידי משתמש זה חסוי , 23/6/2012 00:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  משתמש זה חסוי

בן: 30




1,414
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , גאווה , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למשתמש זה חסוי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על משתמש זה חסוי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)