לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עייפות החומר


אחרי הרבה מחשבות על מהות החיים הגעתי למסקנה שתמצית הקיום, היא הכמיהה לישון, כמיהה שמשום מה קיימת רק כשאני בכל מקום בעולם (עבודה, סופר, רכב, סלון) אבל לא במיטה. מת לישון אבל שינה כמו אופק מתרחקת כשמתקרבים וכמו אהבה כשהיא באה, שום דבר לא יעזור.

כינוי:  מרקופריד

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

צ'חצ'חים.


אני פשוט מזועזעת. דודו? דודו?! דודו טופז?!?
טוב תמיד ידענו שיש לו פה גדול, כמו אז שהוא קרה לבריונים המגעילים האלה ממרוקו "צ'חצ'חים", איזה אדיוט, מי אומר כזה דבר?
אבל זה? על זה לא הייתי מאמינה!
אז נכון שלנשוך את הכתף של הזונה הארגנטינאית הזו, זה לא היה יפה, לא עושים כזה דבר בטלוויזה גם אם בגללה הבת של השכנה מתלבשת כמו פרחה, ממלמלת ספרדית ומוציאה למושיק בעלי את העיניים, זה פשוט לא אלגנטי.
או הפעם שהוא נישק את המפיקה הזו בלי שהיא "רצתה", נו בטח, היום בשביל להשיג מה "שרוצים", צריך להתנשק? היום זה הכל ישר ולעניין.
אבל זה? אלימות כזו מזעזעת?
להכות את הבת של דן מרגלית? את ההוא מהטלוויזיה, שבגללו יש את האח הגדול?
ועכשיו מתברר שהוא רצה גם להכות את ארז טל, אברי גלעד וצביקה הדר. נורא.
נורא איך שהוא צועק שם בתוכנית הזו, בוולגריות כזו הז'וזו הזה עם הפרחה, ההומו והקוקסינלית, פשוט נורא ואיום, בכלל אני לא מבינה אם חיכו עד עכשיו למה לא חיכו קצת הלאה, אז היו נותנים קצת מכות לצביקה הדר, בשביל זה להרוס את החקירה?
אולי הוא תכנן להרביץ לעוד כמה אנשים?
אני בטוחה שאני לא היחידה שחשבה שצריך לעשות משהו כדי ששלום אסייג לא יהיה בטלוויזיה.
אני פשוט מזועזעת.
לשלוח אנשים ככה, עם ברזלים, להרביץ... ועוד ערבים. נורא.
טוב תמיד ידענו שיש לו צד וולגרי.


נכתב על ידי מרקופריד , 5/6/2009 09:51   בקטגוריות סאטירה מגיע לי!, טלוויזיה, אקטואליה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ספלול ב-7/6/2009 21:01



35,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרקופריד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרקופריד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)