לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עייפות החומר


אחרי הרבה מחשבות על מהות החיים הגעתי למסקנה שתמצית הקיום, היא הכמיהה לישון, כמיהה שמשום מה קיימת רק כשאני בכל מקום בעולם (עבודה, סופר, רכב, סלון) אבל לא במיטה. מת לישון אבל שינה כמו אופק מתרחקת כשמתקרבים וכמו אהבה כשהיא באה, שום דבר לא יעזור.

כינוי:  מרקופריד

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

ראיונות עבודה עם יעקב נאמן


השר יעקב נאמן, ערך אמש ראיונות עם המועמדים לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה.

במחשבה ראשונה זה נשמע הגיוני, במחשבה שניה זה נשמע מטומטם, מה הוא בדיוק שאל אותם "בראיון העבודה".

"יודה, ספר לי קצת על עצמך..."

"ידידיה, אתה לא מוכר לי מאיפה שהוא? לא התמחת אצלנו?"

"צביקה, אני רואה שקיבלת ציון נמוך במשפט עברי..."

"דפנה, תגידי, לא זה שזה ישפיע על ההחלטה שלי, אבל אשה צעירה כמוך מתכוונת להרחיב את המשפחה...?"

אנחנו כולנו אמורים להשתתף בהעמדת הפנים הזו, שבמסגרתה יעקב נאמן (רק אחד שניהל את הפירמה הגדולה בארץ בתחום עריכת הדין...)  צריך שיחה של שעה כדי לדעת מי זה ויינשטיין, מה תחומי ההתמחות של ידידיה שטרן ודפנה ברק-ארז, שלא מכיר את צבי אגמון...

עכשיו הוא גם רוצה שישלחו הסתייגויות מהציבור... בקצב הזה אולי נכריז על בחירת היועץ בגמר של "השרדות".

נכתב על ידי מרקופריד , 24/11/2009 07:22   בקטגוריות אקטואליה, סאטירה מגיע לי!  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-24/11/2009 21:14



35,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרקופריד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרקופריד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)