לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עייפות החומר


אחרי הרבה מחשבות על מהות החיים הגעתי למסקנה שתמצית הקיום, היא הכמיהה לישון, כמיהה שמשום מה קיימת רק כשאני בכל מקום בעולם (עבודה, סופר, רכב, סלון) אבל לא במיטה. מת לישון אבל שינה כמו אופק מתרחקת כשמתקרבים וכמו אהבה כשהיא באה, שום דבר לא יעזור.

כינוי:  מרקופריד

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2005

חלומות בשליטה


 

יש שני סוגי מצבים בהם אנחנו חולמים, במצב הראשון בשלב "דימדומי השינה" בשלב בו מתחילים להירדם אבל נשארים בהכרה רק שהיא מטשטשת ומתעוותת (בשלב הזה אנחנו לפעמים מתעוררים ובטוחים למשל שעברו חמש דקות ולמעשה עברה שעה) והשלב השני "בשלב החלום" שבו אנחנו מצויים בשינה יותר עמוקה.

 

המון פעמים כשאני חולם והחלום נושא איזה ערך שלילי (מפחיד אותי, מציק לי, אני מרגיש שלא בנוח) אני מרגיש שאני רוצה להתעורר, לפעמים אני מוצא את עצמי במן שלבי התעוררות רבדיים כאלו, כשאני בטוח שהתעוררתי ולמעשה אני ממשיך לחלום.

 

לאחרונה שמתי לב, שקורה דבר חדש ואני אמחיש אותו בדוגמא מחלום הבוקר שלי. הבוקר התעוררתי בחמש בבוקר ובשבע החלטתי לחזור לישון גם במחיר איחור לעבודה. כל החלומות בשעתיים הללו נסבו על נסיעה לעבודה, הגעה לעבודה, תגובות של הבוס (חלמתי שהן חיוביות), חששות שפיספתי משהו (כמו את האות ס' במילה הקודמת), דברים כאלו...

 

באחד החלומות, חלמתי שאני נוסע במגרש החניה ליד הבית והוא כולו רטוב, אני לוקח רוורס בסיבוב ומרגיש שהמכונית מחליקה באיטיות, כשמימין מהצד הרחוק של המגרש מגיעה ניידת משטרה עם אורות כחולים, אני מנסה לבלום ומאחר ו"מנשק" קלות את דלת הרכב החונה לרוחב המדרכה, מיד בבהלה אני מתקדם ולמעשה חוזר בסיבוב לאותו מקום שבו הייתי קודם (כלומר נוסע לכיוון הניידת).

 

בשלב הזה הייתי מודאג משהו ומבואס, לא בא לי להתעסק עם המשטרה ורציתי להתעורר, אבל אז קרה מה שקורה בזמן האחרון בחלומות שלי, במקום להתעורר, ישבתי במכונית נרגעתי ושיניתי את החלום, הניידת הפכה למכונית רגילה שחלפה על פני, המכונית הפגועה נעלמה מהתודעה שלי ואני נסעתי, ורק אז התעוררתי עם המחשבה הזו, שמשהו השתנה.

 

נכתב על ידי מרקופריד , 24/2/2005 11:17   בקטגוריות כאילו דה?!? ועל הא...  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני ב-27/2/2005 10:18



35,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרקופריד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרקופריד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)