לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עייפות החומר


אחרי הרבה מחשבות על מהות החיים הגעתי למסקנה שתמצית הקיום, היא הכמיהה לישון, כמיהה שמשום מה קיימת רק כשאני בכל מקום בעולם (עבודה, סופר, רכב, סלון) אבל לא במיטה. מת לישון אבל שינה כמו אופק מתרחקת כשמתקרבים וכמו אהבה כשהיא באה, שום דבר לא יעזור.

כינוי:  מרקופריד

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2005    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2005

הנייד נעדר.


 

קרה לי הבוקר משהו מוזר.

 

אתמול הייתי קצת חולה, חתכתי הביתה בצהריים, הלכתי לישון, נפלתי לשינה עמוקה כזו שאני ישן רק כשאני חולה (כאילו הגוף נכנס להקפאה לצורכי התאוששות) התעוררתי בערב ולא הלכתי לחזרה, אח"כ התאוששתי וג' בא ולקח אותי לאכול, בניגוד לתחזיות שלפיהן לא הייתי אמור להרדם שוב, כבר ב- 00:30 נפלתי שדוד על המיטה, לא לפני ששמתי את הטלפון הנייד לטעינה בשקע שליד המקלחת, כשהטלפון עצמו מוצב על מתלה במקלחת עצמה, כיוונתי את השעון לשעה 8:30.

 

התעוררתי ב- 6:30 הבוקר, הלכתי לנייד ראיתי מה השעה, ניתקתי אותו מהמטען ומכאן אני לא ממש זוכר מה קרה, חוץ מזה שחזרתי כנראה לישון וישנתי עוד כחצי שעה.

 

אחרי שקמתי והכנתי קפה וישבתי מול המחשב, פתאום היה רעש קל מבחוץ והיה נדמה לי שאני רואה מישהו יורד או עולה במן סנפלינג ליד החלון, קודם כל לא הייתי בטוח, שנית זה לא הפתיע אותי כי בזמן האחרון ועד הבית עושה שיפוצים וכל מיני צבעים זזים לי ליד החלונות (ואף שברו לי את התריסים פעם אחת).

 

זה המקום לציין שאני גר בקומה רביעית והדרך היחידה להגיע לחלון שלי היא בסנפלינג מהגג (נדמה לי שאין  מרזב לטפס עליו).

 

משהו כמו 10 דקות אח"כ הלכתי להתקלח, בדיעבד אני חושב שהחלון של חדר האמבטיה היה פתוח יותר מכרגיל, יצאתי מהמקלחת, התגלחתי, התלבשתי, רציתי לצאת מהבית, איפה הנייד?

 

אין נייד. התקשרתי למספר שלי, הישר למענה הקולי.

עכשיו זה נהיה מוזר, הבטריה היתה מלאה כי הטענתי כל הלילה, ב- 6:30 בבוקר למיטב זכרוני הטלפון היה דלוק ועוד שמתי כאמור אתמול השכמה.

 

הפכתי את כל הבית (ההפוך ממילא) ולא מצאתי. יש תקווה שאולי בלפסוס של 6:30 בבוקר שמתי את הנייד במקום מוזר ואמצא אותו בערב (אבל למה הוא כבוי?) מאידך, ההשערה שהנייד נפל ושמרמרי אולי שיחק איתו, קיימת, אבל איפה הוא לעזאזל (ולא נראה לי שהבטריה משתחררת כל כך בקלות).

 

מצד שני קיימת האפשרות, הביזארית, שאותו אדם שראיתי או בדיוק נכנס או בדיוק יצא מהמקלחת שלי, עם הנייד. האפשרות הזו התחזקה, כשפגשתי את ועד הבית למטה והתברר שכבר כל העבודות הסתיימו ושום סנפלינג לא אמור להיות לי מחוץ לחלון.

 

עכשיו אין נייד (חצי מהחיים שלי עליו אבל מסתבר שיש לי תדפיס של כל המספרים שיגיע לרשותי בערב) ואני חושש שאולי אחזור הביתה ולא יהיו עוד כל מיני דברים.

 

בקיצור, בשלב זה (לפחות עד הערב) אין לי דרך ליצור קשר עם העולם, מי שמתקשר אלי, בהודעה הקולית יהיה מספר בו ניתן להשיג אותי ותשאירו טלפון שאוכל לחזור אליכם.

 

נכתב על ידי מרקופריד , 23/6/2005 11:24   בקטגוריות כאילו דה?!? ועל הא...  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ל&rsquo;&rsquo;ס ב-26/6/2005 14:39



35,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרקופריד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרקופריד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)