לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עייפות החומר


אחרי הרבה מחשבות על מהות החיים הגעתי למסקנה שתמצית הקיום, היא הכמיהה לישון, כמיהה שמשום מה קיימת רק כשאני בכל מקום בעולם (עבודה, סופר, רכב, סלון) אבל לא במיטה. מת לישון אבל שינה כמו אופק מתרחקת כשמתקרבים וכמו אהבה כשהיא באה, שום דבר לא יעזור.

כינוי:  מרקופריד

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2005

התחזית - באסה קלה.


 

הכל הולך טיפה קשה.

 

לא הספקתי את כל מה שרציתי בעבודה.

 

שלשום בערב חטפתי קלקול קיבה (או וירוס) אתמול סבלתי כל היום, נרדמתי בתשע וחצי קמת בבוקר, ואני עדיין לא בשיאי.

 

סבסטיאן נאלץ לבטל את הנסיעה.

 

הבית עדיין מבולגן.

 

עוד לא משכתי יורו.

 

עוד לא סידרתי ביטוח לחו"ל.

 

עוד לא קראתי כמו שצריך את המדריך.

 

[ וכולם .... אהההההיייי עוד לא אהבתי די....]

 

גיליתי שלא תכננתי טוב את הכסף והחודשים הבאים יהיו ברוך כלכלי, זה מעיק עלי.

 

יירד גשם לפחות בשלושה ימים הראשונים באירלנד.

 

באופן כללי יש לי בחילה (טוב קלקול קיבה אבל גם בגלל הלחץ).

 

אני חושש שזה שלא סיימתי את כל המשימות יהרוס לי את הטיול.

 

אני חושב שאולי כל הטיול הזה הוא טעות.

 

ביום שני אני באירלנד.

 

נכתב על ידי מרקופריד , 14/7/2005 17:09   בקטגוריות כאילו דה?!? ועל הא...  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פריקלי מאוס ב-4/8/2005 19:37



35,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרקופריד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרקופריד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)