לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עייפות החומר


אחרי הרבה מחשבות על מהות החיים הגעתי למסקנה שתמצית הקיום, היא הכמיהה לישון, כמיהה שמשום מה קיימת רק כשאני בכל מקום בעולם (עבודה, סופר, רכב, סלון) אבל לא במיטה. מת לישון אבל שינה כמו אופק מתרחקת כשמתקרבים וכמו אהבה כשהיא באה, שום דבר לא יעזור.

כינוי:  מרקופריד

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

הכל זהב הכל זהב


(ואחרי שגנבתי לצב1 את העבודה הפעם אני אגנוב לרב ערוצית).

ב- Ynet  יש כתבה על "בריייק הזהב" שיושדר בגמר כוכב נולד 3. מדובר בפרסומת הבודדת (והמעצבנת) שתשודר ממש לפני ההכרזה על הזוכה בגמר (פרסומת אחת ואנחנו חוזרים).

על פי האמור בכתבה, רכשה חברת "קוקה קולה" באמצעות חברת הבת "מבשלות בירה בישראל", את הספוט היוקרתי ותשדר: "פרסומת בינלאומית לבירה הבלגית "סטלה ארטואה" המיוצרת בישראל"  (סוג של אוקסימורון אבל מילא). 

הספוט נרכש ב- 210,000 ש"ח (כאמור מחיר לפרסומת אחת בלבד!) במקום 250,000 ש"ח שדרשה זכיית ערוץ 2 - קשת. לצד הכתבה מופיעה תמונתו של מוזי ורטהיים ותחתיה הכיתוב: "מוזי ורטהיים, מבעלי קוקה קולה ישראל". 

מעניין שמדור הצרכנות של Ynet לא מצא לנכון לספר לקורא שאינו מצוי בפרטים כי מוזי ורטהיים הוא גם יו"ר מועצת המנהלים של זכיינית ערוץ שתיים ... נכון... קשת ומחזיק באמצעות "החברה למשקאות קלים (ע"ר) (על אחזקותיה השונות) כ- 31% מהבעלות בשידורי קשת (אחוז האחזקה הגבוה ביותר בהתאם לנתונים שפירסמה הרשות השניה נכון לינואר 2005).

אף מילה בכתבה על כך שהקשר בין קוקה קולה ל- כוכב נולד אינו מהיום, ההצבעה לכוכב נולד באינטרנט נעשת דרך האתר "my music" שהוא אתר המוזיקה של קוקה קולה, זאת על אף שגמר כוכב נולד לא נערך השנה במסגרת הפסטיבל. אמור אם כן, שמעבר לחסויות שמעניקה קוקה קולה, הרי כל מצביע "חינם" באינטרנט מצביע למעשה בחסות קוקה קולה.

אגב במאמר מוסגר, בשנה שעברה כאשר הגמר נערך במסגרת פסטיבל my music של קוקה קולה - סלקום (אחת מנותנות החסות של כוכב נולד) שילמה 150,000 ש"ח לברייק הזהב בצעד תמוה לאור היקף החסות שניתנת בתוכנית ואילו השנה כאשר הגמר נערך במסגרת פסטיבל ווליום של סלקום, משלמת קוקה קולה על ברייק הזהב - 210,000 ש"ח, כאשר גם היא מנותני החסות לתוכנית. לשם ההשוואה חברת ישראכרט שילמה על ברייק הזהב בגמר "סוף הדרך" ברשת שזכה לרייטינג גבוה - כ- 90,000 ש"ח.

לא תמצאו מילה בכתבה שמסבירה כיצד דווקא זכתה קוקה קולה, האם היו לה מתחרים ומהיכן באה ההנחה במחיר של כ- 40,000 ש"ח.

אף מילה על כך שכשמוזי ורטהיים (באמצעות קוקה קולה) משלם 210,000 ש"ח לקשת הוא בעצם משלם הרבה פחות שכן הוא גם נהנה כבעלים מרווחיה של קשת. נכון שמדובר בחברות בת ובבעלויות עקיפות, אבל בסופו של יום הכסף שיוצא מכיס אחד חוזר למעשה לאותו הכיס.

אפילו את המעט הנדרש, לכתוב מתחת תמונתו של ורטהיים, מבעלי קוקה קולה ושידורי קשת, גם זאת לא טורחים ב- ynet לעשות.

את כל זה לא תקראו בכתבה ב- Ynet, כי עדיף לכתוב כתבה שהיא למעשה עוד קידום מכירות לקוקה קולה וכוכב נולד שזוכה לסיקור צמוד ויחצני הן ב- ynet והן בפנאי פלוס -  ואם זכרוני אינו מטעה אותי -  קשת ו- Ynet סיכמו בעבר על שיתוף תכנים בנוגע לתוכנית ועל כל פנים כתבי ynet שוהים תדיר מאחורי הקלעים של כוכב נולד ומביאים כתבות וידאו מדי מספר ימים על המועמדים.

במחשבה שניה, עכשיו רק נותר לצלם את סעדו, קירקלן וביטון מחזיקים ביד בקבוק "קוקה קולה" על הבימה בגמר כוכב נולד ואז הכל יהיה טוב.

        

נכתב על ידי מרקופריד , 28/8/2005 11:31   בקטגוריות אקטואליה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ל&quot;ס ב-29/8/2005 17:32



35,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרקופריד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרקופריד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)