לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עייפות החומר


אחרי הרבה מחשבות על מהות החיים הגעתי למסקנה שתמצית הקיום, היא הכמיהה לישון, כמיהה שמשום מה קיימת רק כשאני בכל מקום בעולם (עבודה, סופר, רכב, סלון) אבל לא במיטה. מת לישון אבל שינה כמו אופק מתרחקת כשמתקרבים וכמו אהבה כשהיא באה, שום דבר לא יעזור.

כינוי:  מרקופריד

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2004

מעריב צודק או מעריב (לא) צודק!


מעריב אונליין בכותרת:

"אייל צור: ''אשקר אם אני אגיד שלחץ כזה לא משפיע"
בלעדי: בהרצאה מול סטודנטים, הודה השופט שנתן לנתניה פנדל שלא היה מול חיפה כי להתנפלות עליו בהפסקה היה חלק גדול מאוד בהחלטה"

בגוף הכתבה נאמר (ואני הוספתי הדגשות):

"כאשר נשאל על הפנדל ששרק כשרוסלן לוברסקי זרק את עצמו ברחבה בדקה ה-89, דבק צור בגירסתו: ''הייתי שני מטר מהאירוע, ומהזווית שעמדתי ראיתי מכה ברגל''.
הסטודנטים היקשו על השופט ושאלו האם הלחץ שהפעילו עליו אנשי נתניה בהפסקה לא השפיע על החלטותיו, וצור השיב: ''אני אשקר אם אגיד לכם שלחץ כזה לא משפיע, אבל השתדלתי וניסיתי מאוד להתנתק. בסוף המשחק, כשהיה את כל הבלאגן, הייתי הכי רגוע במגרש וניסיתי לשפוט בצורה הכי אובייקטיבית ומקצועית שאפשר, כמו שאני תמיד עושה''.

אז מה באמת נכון? היה להתנפלות חלק גדול בהחלטה או שהוא התנתק היה רגוע ושפט אובייקטיבית? ואיך מה שכתוב גוף הכתבה מוביל לאמור בכותרת?

זה בערך כמו לכתוב בכותרת:

"שמעון כהן, חמו של טננבוים: "אשקר אם אגיד שלא הכרתי את שרון"

בלעדי: אמש הודה שמעון כהן שלהכרותו עם שרון  היה חלק גדול מאוד בהחלטה שהובילה לשחרורו של אלחנן טננבוים"



ובגוף הכתבה לכתוב:
"כאשר נשאל האם ניסה כהן ליצור קשר עם שרון במגעים לשחרור טננבוים, דבק כהן  ''לא דיברתי איתו ואסרתי על נכדי להזכיר את שמי''.
משעומת כהן עם המסמכים המעידים כי עבד בחווה עם שרון אמר: ''אני אשקר אם אגיד לכם שלא הכרתי את שרון, אבל לא דיברתי איתו ולא פגשתי אותו כבר שלושים שנה, לא היה לי חלק בשחרורו של אלחנן".

 

נכתב על ידי מרקופריד , 5/3/2004 08:03   בקטגוריות אקטואליה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרקופריד ב-9/3/2004 10:56



35,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרקופריד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרקופריד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)