לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עייפות החומר


אחרי הרבה מחשבות על מהות החיים הגעתי למסקנה שתמצית הקיום, היא הכמיהה לישון, כמיהה שמשום מה קיימת רק כשאני בכל מקום בעולם (עבודה, סופר, רכב, סלון) אבל לא במיטה. מת לישון אבל שינה כמו אופק מתרחקת כשמתקרבים וכמו אהבה כשהיא באה, שום דבר לא יעזור.

כינוי:  מרקופריד

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2004

ג'ט חג או עכשיו זה עכשיו?


 

אני לא יודע איפה אני.

כלומר, פיזית אני יודע. אני בבית (כרגע) מול המחשב מקליד מילים, ההתמצאות הטריטוריאלית שלי היא הדבר האחרון שמחזיק אותי שפוי (אני שפוי? מממ... רגע של מחלוקת) מכל שאר הבחינות אני אבוד.

 

שמישהו יסביר לי את הקונספט הזה שבאמצע השבוע יש סוף שבוע. לפי כל הסימנים  היום היה שבת, שהרי קמתי מאוחר, לא עשיתי כלום, בצהריים הרגשתי עייף ובטלוויזיה לא היה שום דבר לראות. אבל אם היום היה שבת אז איך זה שהיומן שלי מתעקש להגיד שמחר יום רביעי?

 

מצד שני אני לא בטוח שהיום היה שבת, בהתחשב בזה שאתמול בערב הייתי אצל ההורים, אם אני אצל ההורים זה בטוח סופ"ש, שישי זה כנראה לא, אז אולי אתמול היה שבת, אז איך היום היה שבת ומה מחר? חמישי? רביעי? אז מתי שישי?

 

אני חסר אוריינטציה לחלוטין, בין השאר זה מכיוון שישנתי בשעות מוזרות לחלוטין. כנראה בשל וירוס (או בשל עייפות מצטברת כמו שאמא שלי טוענת) הייתי נורא עייף, כל השבוע. ביום ראשון נרדמתי בשעות שבהן אני בדרך כלל אוכל ארוחת ערב, התעוררתי באמצע הלילה, קיבתי מבקשת את ארוחת הלילה שלה, הראש מודיע שהוא כואב, היד מגששת באפלה אחרי בקבוק מים ואני נרדם שוב, מתעורר לבסוף מהשעון של הבוקר עייף מוות, הולך לעבודה ויוצא בצהריים (מה? מי? איך זה קרה?) בערב אחרי הסדר (זה היה בשבת לא?) נרדמתי לשעה אצל ההורים והתעוררתי חצי מת, זה המשיך היום כשנרדמתי בארבע אחרי הצהריים (בדה בדה בה בדה בה בדבה בה דבה...)  והתעוררתי בשש וחצי, בטוח שכבר אמצע הלילה.

 

לדעתי כרגע הג'ט חג שלי מכוון על שעון סין, אני כבר רואה כמה קשה יהיה לברר איתם איזה יום היום ומה השעה.

 

אם כל זה לא מספיק, אני מבין שמזיזים היום את השעון בשעה, גיזס פאקינג קרייסט, איך אני אמור להסתדר עכשיו, קודם כל אני צריך להיות במשרד מחר בתשע, אבל מה זה תשע? מי יכול לחשב עכשיו מתי יהיה תשע? אני כבר לא בטוח שתשע בא אחרי שמונה, זה נכון, לא? תשע בא אחרי שמונה, כמו שרביעי בא אחרי שבת! לא? אבל איך... אבל נו... מה לעזאזל, ואיך אני אספיק להגיע מסין? למישהו מושג כמה זמן לוקח לטוס בצ'רטר?

 

מחר גם כל השעונים יהיו נגדי. זה שבאוטו ממילא לא מכוון, עכשיו אני לא יודע אם מחר הוא יהיה לא מכוון בשעתיים, לא מכוון בשעה או יראה בדיוק את השעה, ונניח רק נניח שאני אעדכן את השעון המעורר לגבי שינויי הזמן, עדיין יש את השעון במחשב שיעשה לי התקף לב, וזה שבמחשב שבעבודה שיגרום לי לצאת מוקדם (או מאוחר? אוף, אני לא יודע), שלא לדבר עכשיו שבמשך ימים אני אסתובב חסר בטחון וודאות האם עדכנתי את השעון בנייד או לא, אני אחשוב מן הסתם שעדכנתי  מצד שני אני חושב שמחר זה יום חמישי? לא? תשע? שבת? שעון סין? רביעי? מה?

 

בלית ברירה אני אאלץ לשאול מישהו  מה השעה, ואם הוא יהיה נחמד ויענה לי ומה אז? מה אני אעשה אז? איך אני יכול להיות בטוח?

איך אני יכול לדעת שהוא זכר להזיז את השעון?

 

נכתב על ידי מרקופריד , 6/4/2004 22:45   בקטגוריות כאילו דה?!? ועל הא...  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רדרל ב-7/4/2004 21:19



35,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרקופריד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרקופריד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)