לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עייפות החומר


אחרי הרבה מחשבות על מהות החיים הגעתי למסקנה שתמצית הקיום, היא הכמיהה לישון, כמיהה שמשום מה קיימת רק כשאני בכל מקום בעולם (עבודה, סופר, רכב, סלון) אבל לא במיטה. מת לישון אבל שינה כמו אופק מתרחקת כשמתקרבים וכמו אהבה כשהיא באה, שום דבר לא יעזור.

כינוי:  מרקופריד

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2007

חמישה דברים שלא יודעים עלי...


 

טל "סימן" אותי ולמיטב הבנתי אני צריך לפרט חמישה דברים שלא יודעים עלי.

 

אז למרות שכבר כתבתי בעבר (אז נדרשתי לשלושה פריטים אז מי אמר שאין אינפלציה?), הנה עוד חמישה פרטים שלא ידעתם עלי (או שלפחות חלק לא יודעים):

 

1. אני לא מצליח לשמור על קשר עם אנשים שאינם בסביבתי המיידית - ברור שזה מנגנון הדחקה פסיכולוגי או מן שחזור של תקופת הילדות על כל פנים, זה המצב. ד.ג.ל - חברי היקר בחו"ל ואני לא שולח לו מיילים. בת דודתי התאלמנה - וחוץ משיחת טלפון אחת לא  עשיתי כלום. ר' ובעיקר מי' שעבדו איתי שנים הזנחתי ואפילו ק' מהבלוגיה.

 

אני דווקא חושב עליהם די הרבה ואומר שצריך לעשות מעשה אבל לא עושה וגם אם עושה אין לזה המשכיות.

 

2. אני פריק של פרטים קטנים - ואובססיבי לגביהם. מי לעזאזל שם לב כשהוא מוריד קובץ באימיול שלמעשה הוא מוריד את זה מחבר טוב? למה לעזאזל כל כך חשוב, ללכת ולבדוק מי היה כרמיה? ועוד דומאות חלקן מביכות... מצד שני, העקשנות, ההתמדה, הזיכרון המפותח ויכולת ההצלבה שלי עוזרים לי לא פעם.

 

3. יש לי חיבה לעטים קטנים, לסכיני מטבח, לגרביים דקות ולג'אדטים קטנים. וכל מילה נוספת מיותרת.

 

4. יש לי נטיה לקמצנות - אבל אני עובד על זה (אתמול קניתי מתנות למשפחה והוספתי עניבה וארנק בשבילי).

 

5. (למיטב זכרוני) לא סימנתי הפסד למכבי בטוטו מאז התיכון - זו אחת האמונות הטפלות העיקביות ביותר שלי (את רובן ניפצתי) וגם זו שהכי לא הוכיחה את עצמה.

 

תורי לסמן (זה אף פעם לא מצליח):

 

א. רדרל.

ב. בילי.

ג. רב ערוצית.

ד. ברי.

ה. בני (שיפתח כבר בלוג).

 

 

 

נכתב על ידי מרקופריד , 21/2/2007 11:30   בקטגוריות כאילו דה?!? ועל הא...  
381 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של jack3_hv ב-20/6/2009 10:57



35,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרקופריד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרקופריד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)