לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עייפות החומר


אחרי הרבה מחשבות על מהות החיים הגעתי למסקנה שתמצית הקיום, היא הכמיהה לישון, כמיהה שמשום מה קיימת רק כשאני בכל מקום בעולם (עבודה, סופר, רכב, סלון) אבל לא במיטה. מת לישון אבל שינה כמו אופק מתרחקת כשמתקרבים וכמו אהבה כשהיא באה, שום דבר לא יעזור.

כינוי:  מרקופריד

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

אין לי לב


 

 

הלב על נגזרותיו הוא נושא שחוזר ועולה בהקשר של תרומות:

 

"אין לו לב" חושבים ההומלסים שמנפנפים בכוס מול חלון מכוניתי ואני מסמן להם שלא הפעם (למעשה אני די נבהל מהם וגם תמיד לא יודע אם יותר טוב להגיד להם לא או להתעלם מהם ואני בוחר באופציה הראשונה). "אין לך לב" - אני חושב אחרי שאני נוסע משם ומבטיח לעצמי בפעם הבאה לתרום.

 

"הילדה צריכה לב" אומרים המתרימים בטלפון שני לפני שאני מודיע שאני לא מעוניין בתרומה (אני לא תורם בטלפון ואני לא תורם לעמותות שאני לא מכיר גם אם הן מאוגדות") "אין לך לב?" הם אומרים בנסיון אחרון לשכנע אותי (ורק מעודדים אותי לסיים את השיחה).

 

"כואב הלב" אני אומר כשאני רואה הומלס ברחוב (גם זה לא משכנע אותי לתרום - זה ילך ישר לסמים אני משכנע את עצמי,להומלס הבא תתרום אני אומר ונכנס למעלית).

 

וממש אין לי כוונה לתת את ליבי לליבי.

 

לעומת זאת אני תורם במבצעי התרמה לאגודה למלחמה בסרטן (היתה לי פעם תרומה קבועה וביטלתי אותה לאחר שבאותם חודשים שהייתי בלי עבודה ובמצב כלכלי קשה המתרימה של האגודה נזפה בי על כך שאני מצמצם את התרומה וירדה עלי שמאה שקל זה לא קשה לאף אחד), לאילן, לאלוט וכדו'

 

ועדיין מרגיש שיש לי לב מאבן.

נכתב על ידי מרקופריד , 10/7/2007 10:01   בקטגוריות כאילו דה?!? ועל הא...  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kuksta ב-11/7/2007 00:40



35,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרקופריד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרקופריד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)