והפעם בתוכניתנו "יצאת קדוש", נראה מספר שדרני רדיו וטלווזיה שעוסקים בתוכניות צרכנות ואיכות חיים ונראה מי עובד עלינו בעיניים ומי יצא קדוש.
קחו למשל בחור בשם חיים, חיים מתיימר לעשות תוכניות טלוויזיה על איכות חיינו. בתוכנית אחת הוא ביקר, שלא נדע, את רמת הנהיגה של אזרחי ישראל, בתוכנית שניה הוא בחן, א -גרויסה מציאה, בעלי מקצוע שונים, שם להם מבחנים ו.... בדק אם הם נותנים שירות אמיתי או עובדים עלינו בעיניים.
וחיים הוא בחור עקשן, הוא לא מוותר, בתוכנית השלישית הוא השווה בין רמת החיים בסינגפור לזו שב... כרכור, ועל זה נאמר מה עניין שמיטה להר סיני, שלא לומר להר סינגפור.
והנה חיים, צדיק בן צדיק, שמציג תוכניות שמתהדרות בתחקיריהן, כמו כלה בשמלת חתונתה, תוכניות שמתיימרות לומר את האמת... וכל האמת, מופיע בטלווזיה, לא בתוכנית, גם לא בתחקיר, כי אם... בפרסומת ולא סתם פרסומת, פרסומת לחברת אינטרנט ש... נכנסת, לשוק השיחות הבין לאומיות.
ממש לשפשף את העיניים, החיים אותו חיים, אותה אינטואיציה, אותם נפנופי ידיים, אותן.... פאזות דרמטיות בדיבור, מביט לנו בעיניים ואומר, עובדים עליכם, בחברה החדשה המחירים הם הטובים ביותר.
התחקיר שלנו אגב מלמד, שאותה חברת אינטרנט היא חברת האינטרנט היקרה ביותר ואם בזה לא די, ינסה פעם חיים לקבל שם שירות, יותר מהר לתפוס טיסה ל... סינגפור. כיצד יכול חיים למכור את שירותיה של אותה חברה, שמבקשת לחדור לתחום עסקי חדש, כשרותים הטובים ביותר? התשובה, רבותי, פשוטה! הכסף לא רק מסובב את העולם, הוא גם מסובב את חיים.
ומה תחשוב גב' זליקובסקי מרמת השרון, מה יחשוב מר כהן מראש פינה? הם ידעו להבדיל בין חיים, התחקירן המהולל, לחיים המפרסם? בסינגפור איש כזה כבר מזמן היה מקבל מלקות מעץ במבוק לח, אבל בישראל... הכל עובר!
לא צדיק ולא קדוש, יצאת פארש, חיים.