לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עייפות החומר


אחרי הרבה מחשבות על מהות החיים הגעתי למסקנה שתמצית הקיום, היא הכמיהה לישון, כמיהה שמשום מה קיימת רק כשאני בכל מקום בעולם (עבודה, סופר, רכב, סלון) אבל לא במיטה. מת לישון אבל שינה כמו אופק מתרחקת כשמתקרבים וכמו אהבה כשהיא באה, שום דבר לא יעזור.

כינוי:  מרקופריד

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

חרמונה


אני לא איש של חופשות. זה בהחלט משפט דרמטי לפתיחה. זה גם משפט לא נכון. אני חתול (או סוג של צ'יטה אם להאמין למבחן שמצאתי בפייסבוק שמנבא איזה חיה אתה על סמך שורה של שאלות שאני בטוח שפעם שאלו אותי במבחן אחר שנועד לבדוק איזה סוג של צמח מטפס אני) ולכן אני ישן וער במרחק של שניות וכך אני גם בחופשה ולא בחופשה במרחק של שניות. לא צריך להרחיק נסוע, הנה אני בבית קפה בתחנת דלק, שותה הפוך טוב עם כריך אנטיפסטי וכבר אני מרגיש בחופש. שניה. טלפון. המשרד. זו המזכירה. היא לחוצה, עכשיו גם אני. הלקוח התקשר והוא רוצה... אני שואג במלוא גרוני, הכל בטיפול, "בשביל זה את מפריעה לי בחופשה?!?" עכשיו אני עצבני. אני לא איש של חופשות. מה הייתי צריך את כל זה. איזה כלב הלקוח הזה. אני חתול. אני חתול. אני חתול.

 

רק באוויר הקר של איזור צומת יקנעם אני נזכר שאני בחופש. נרגע. הכל יחכה. נסיעה לפנינו. אח"כ טיול. אח"כ צימר. שאני הזמנתי (אבל הוא הציע). לא רק הזמנתי, גם ווידאתי. אבל היום יום חמישי ועכשיו אני בכלל לא בטוח שלא הזמנתי ליום שישי. ומה יהיה אם נגיע לשם ויתברר שטעיתי. אולי נתקשר. מה זה יעזור. אני כבר במרחק חצי שעה נסיעה ומטיילים ברגל בדרך למפל גמלא. נשרים מעלינו, בוץ מתחתנו ורעש של מים ברקע. מרגיע. רגוע. רגיעה (ואם אין צימר?! ומה יהיה?!?).

 



 

הצימר נהדר. אני משקר. כלומר הוא בהחלט היה נהדר אבל מאז השרדות חדלנו להשתמש בשמות התואר: "נהדר, מקסים, נפלא, יפה, חביב..." ומעתה אימרו "ראוי" ו"מפנק" (פינוק לא היתה פעם מילת גנאי בחברה הישראלית? "אל תהיה מפונק" "מה זה הפינוק הזה"). אז הצימר היה ראוי ומפנק ומשם התחילה חופשה ראויה ומפנקת. טילנו בגולן, נחנו בצימר. ראינו סרטים מטופשים בטלווזיה. אכלנו מצויין (גם במסעדת הבוקרים שהיתה פחות טובה ובעיקר במסעדת "הקדרה והחלבן" או כמו שאני זכרתי את שמה "העכבישה והנחש" שם אכלתי מרק חמציצים מצויין וסלט נפלא - אבל למי שאוהב קדירות יש שם קדירות מפנקות וראויות).

 

אבל כידוע לכם אין טיול אמיתי בשבילי בלי פרה. לא סתם חתול אני, אני שומר על השמנת במצב הגולמי. כך פגשנו את חרמונה.

 



שימו לב שחרמונה פוזלת, עין אחת צופיה לסוריה, האחרת לכינרת!

 

וכולם לשיר ביחד: על ראש הגבעה עומדת פרה ויש לה קרניים...

 



 

חתולים אוהבים גם חלב עיזים:

 

 

ואי אפשר בלי החרמון כפי שנצפה מיער אודם או יותר נכון מהג'ובה הגדולה בשפת המקומיים (כלומר תושבי רמת הגולן) או חור גדול באמצע הר געש בניב התל אביבי:

 



 

ושניה לפני שאהיה הדודה שחזרה מהטיול עם השקופיות, נסכם בכך שהיה ראוי ומפנק.

 

 

נכתב על ידי מרקופריד , 8/3/2008 09:21  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-10/3/2008 19:26



35,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרקופריד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרקופריד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)