לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עייפות החומר


אחרי הרבה מחשבות על מהות החיים הגעתי למסקנה שתמצית הקיום, היא הכמיהה לישון, כמיהה שמשום מה קיימת רק כשאני בכל מקום בעולם (עבודה, סופר, רכב, סלון) אבל לא במיטה. מת לישון אבל שינה כמו אופק מתרחקת כשמתקרבים וכמו אהבה כשהיא באה, שום דבר לא יעזור.

כינוי:  מרקופריד

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ניסויים בתינוקות?


ושוב פרסומות ומשמעותן, הפעם פירסומת לסימילאק (תחליף לחלב אם ומזון לתינוקות)

בפירסומת רואים את האם מחזיקה את התינוק בידיה ובודקת את חום מי האמבטיה עם המרפק (יש גם ואריאציה עם חום החלב בבקבוק) היא אינה מרוצה ומדליקה את תנור האמבטיה (זה ישנה את חום המים?) היא בודקת שוב עדיין לא בטוחה, היא פותחת את הברז, קאט, הפעם היא מוציאה מדחום מהמים (אם יש לך מדחום למה מלכתחילה בדקת עם המרפק?) הפעם היא מרוצה ולאט היא מכניסה את התינוק למים.

הקריינית (מזיכרון חופשי למעט המשפט האחרון שכנראה מדויק): כשזה מגיע לבטחון של הילד שלך את תבדקי שוב ושוב, רק עם סימילאק את יכולה להיות בטוחה שאת נותנת לילד שלך את כל מה שהוא צריך, "סימילאק הינו התחליף היחיד שנבדק מחקרית בקרב אלפי תינוקות".

אז רגע! מה אתם אומרים בעצם?
שאלפי תינוקות השתמשו במוצרים שלכם לפני שידעתם שהוא נותן את כל מה שצריך? (מהלינק תגלו שהמחקרים בדקו למשל את סבילות מערכת העיכול וכן תחום הגדילה וההתפתחות) שבעצם בדקתם את המוצר על תינוקות?

אני אם הייתי אמא הייתי מוטרד מכך שכל כך הרבה תינוקות השתמשו בסימילאק לפני שהמחקר הוכיח שהוא יעיל, לי זה דווקא אומר משהו על טיב מחוייבותה של החברה לסיפוק מוצר בטוח ומועיל.

ובמילים אחרות אם נשוב לפרסומת בעצם משמעות הפרסומת היא: 

אלפי אמהות לא בדקו שוב ושוב שמזון התינוק שלהן נותן לו את מה שהוא צריך, כי כשזה מגיע לבטחונו של התינוק אפשר לתת לו מוצר שעדיין נבדק מחקרית.

איכשהו זה נשמע פחות משכנע.
נכתב על ידי מרקופריד , 28/9/2005 08:17   בקטגוריות האמת מאחורי הפרסומות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רב-ערוצית ב-1/10/2005 17:31
 



קצת קטנוני אבל...


במסגרת היותי אובססיבי לפרסומות ולמסריהן, האם שמתם לב לפרסומת האחרונה של האגודה למלחמה בסרטן?

בפרסומת רואים אנשים בביתם מבצעים פעילויות שונות אותן הם מפסיקים באחת, כשפעמון הדלת מצלצל.

לבסוף רואים חולה בבית החולים מחזיק בידו פעמון מצוקה שכזה ולוחץ, הפעמון שנשמע לאורך כל הפרסומת מצלצל שוב.

הקריין אומר משהו כמו: "חולי הסרטן סומכים עליכם שתפתחו את הדלת".

עד כאן הכל בסדר, רק שהמוטיב החוזר בפרסומת הוא צלצול בפעמון הדלת ולמבצע קוראים: "הקש בדלת".

אגב אני בעד לפתוח את הדלת ולתרום לאגודה למלחמה בסרטן כך או כך.  
נכתב על ידי מרקופריד , 26/9/2005 08:57   בקטגוריות האמת מאחורי הפרסומות  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרקופריד ב-1/10/2005 12:57
 



איזה כיוון זה שמאלה?


 

אני חייב לשתף אתכם במשהו שמטריד אותי מזה זמן.

 

ישנה פירסומת ל- ג'י.פי.אס של מירס עם רותם אבוהב. בפרסומת רואים אדם נוסע ברכב, כשהג'י.פי.אס מכוון אותו בקול אנושי, פנה ימינה, פנה ימינה, פנה שמאלה... (הוא מפהק ומפספס רואים חץ > שהוא שמאל של הנהג) שמאלה!! שמאלה!!!! - בשלב זה נפתח המירס ורואים את רותם אבוהב עם שלט עם חץ שמאלה (שוב שמאלה של הנהג) ואז היא אומרת: "שמאלה?!? היד של השעון [מניפה את יד שמאל שלה - ימין של הנהג] בשביל מה למדתי את המפה בעל פה?"

 

אם היא מחזיקה שלט עם חץ שמאלה (שמאל של הנהג ימין שלה) למה להרים את יד שמאל שלה (ימין של הנהג שמאל שלה) כדי להבהיר מהו צד שמאל?

 

זו פרסומת ל- ג'י.פי.אס מכשיר שאמור לכוון נהגים לא לבלבל אותם.

נכתב על ידי מרקופריד , 25/6/2005 22:18   בקטגוריות האמת מאחורי הפרסומות  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צב 1 ב-26/6/2005 19:19
 




דפים:  
35,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרקופריד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרקופריד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)