לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עייפות החומר


אחרי הרבה מחשבות על מהות החיים הגעתי למסקנה שתמצית הקיום, היא הכמיהה לישון, כמיהה שמשום מה קיימת רק כשאני בכל מקום בעולם (עבודה, סופר, רכב, סלון) אבל לא במיטה. מת לישון אבל שינה כמו אופק מתרחקת כשמתקרבים וכמו אהבה כשהיא באה, שום דבר לא יעזור.

כינוי:  מרקופריד

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

אתה צריך התחלה חדשה


לפני שלוש שנים בערך, עזבתי את מקום העבודה הקודם שלי ועברתי למקום העבודה הנוכחי.

כולם שאלו אותי (כולל בראיון העבודה) למה לא יצאתי לעצמאות ואני השבתי לעצמי שיש משהו שבי מסרב, "זאת הדרך שלי להזהיר את עצמי מעצמי", אז החלפתי עבודה בעבודה, יצאתי ממסגרת ונכנסתי למסגרת.

התנאים היו שונים, הגישה אחרת, סביבת העבודה השתנתה, הרוח, היחס, אבל נשארתי שכיר - שמנהלים לו את הזמן ואת החיים, שכמה שלא יהיה יס-מן, שכמה שלא יתעמת, ילחם, ישפיע, ישנה ויצור - הוא לעולם משרת של אדון אחר.

עבדתי עם מישהו הפוך ממני - באופי, בהרגלי העבודה ובתפיסת העבודה - ובכל זאת דומה לי מאוד למדתי המון בשלוש שנים האלה וגם לא מעט הבאתי תוכן משלי וראיית עולם אחרת, אבל גם מצאתי את עצמי מותש.

ועכשיו כשיש ימים שהכל שיעמום ויש ימים מרתקים, שניה לפני שאהיה שחוק, אני צריך משהו אחר.

אין טעם בלעבור שוב משרד, כי הכל עוד מאותו הדבר וכמו שסיכם את זה יפה אסף אמדורסקי:

"נסעת לפה ולשם
בשביל מה לטרוח בכלל
הרי בסוף תתקע עוד פעם"

אבל לא רק השלילה מנחה אותי, גם החיוב, עברתי תהליך ארוך והיום אני יותר בטוח בעצמי, מכיר בערכי ובעיקר רוצה מעצמי עוד.

עכשיו, מעט אחרי ההודעה הדרמטית, אני עוד מבולבל ומבוהל ולא יודע איך אהיה מחר, אבל זה שלב אחד לפני המחר שאני אתכנן.

עכשיו הגיע הזמן "לשיר את עצמי לעצמי".


הציטוטים וההפניות בתוך המשפטים הם משני שירים: "אהבה חדשה" - אסף אמדורסקי; "בכל פעם שאני מנגן" - מילים נתן זך.
נכתב על ידי מרקופריד , 31/1/2009 19:04   בקטגוריות אופטימי, עבודה, כאילו דה?!? ועל הא...  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרקופריד ב-2/2/2009 06:44
 



נימוסים ונפיחות



כשעומדים במשתנה בשירותי גברים, האם זה מנומס להפריח נפיחה (שלא לומר לתקוע בשופר; לתקוע נוד; להפליץ וכל ביטוי אחר לתופעה שעולה על דעתכם)*










*נראה לי שמן הסתם השאלה רלוונטית לגברים שבין קוראי אבל כולם מוזמנים להביע דעה, אני לא מפלה איש בגלל שהוא לא יכול להשתין בעמידה, אפילו אם הוא אשה.

נכתב על ידי מרקופריד , 4/1/2009 17:32   בקטגוריות כאילו דה?!? ועל הא...  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של game_over ב-15/1/2009 23:45
 





35,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרקופריד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרקופריד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)