לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עייפות החומר


אחרי הרבה מחשבות על מהות החיים הגעתי למסקנה שתמצית הקיום, היא הכמיהה לישון, כמיהה שמשום מה קיימת רק כשאני בכל מקום בעולם (עבודה, סופר, רכב, סלון) אבל לא במיטה. מת לישון אבל שינה כמו אופק מתרחקת כשמתקרבים וכמו אהבה כשהיא באה, שום דבר לא יעזור.

כינוי:  מרקופריד

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

חתולים פולנים


 

אתמול, מרמרי עומד על המחשב ומיילל בקולי קולות, ומיילל ומיילללללל ומייללללללללללללללללללללללללללללל ומיילללללללללללללללללללללללללללל.

 

"תצעק", אמרתי לו, "זה טוב לריאות". השתתק.

 

 

חצי שעה אח"כ שוב, מייללל ומייללל.

 

"יותר חזק, שהשכנים ישמעו", אמרתי. השתתק במן יללת אכזבה.

 

 

 

אח"כ דיברתי עם צב והסכמנו שיש סוגים של חתולים פולנים.

 

יש את הזן שיושב, שני מטר ממך ומביט בך במבט שאי אפשר להתעלם ממנו ושכולו אומר: "לא, לא אני אשב לי פה בשקט, אני מסתדר, לא אל תפנק אותי..." וכשאתה קורא להם הם מתמתחים באיטיות כמו אומרים: "בסדר, אני בא, אבל פעם קודמת שהתיישבתי עליך קמת אחרי דקה..."

 

לעומתם יש זן שני של פולנים, פולני ה- "אני לא אתן לך את העונג":

 

"אין שום קשר בין זה שאני מחטט בזבל לזה שלא נתת לי אוכל"

 

או

 

"אני מפיל דברים ממדפים כי אני רוצה! לא כי אין לי צעצועים".

 

מצד שני חתולים נועדו להיות פולנים.

 

גם כשהם יושבים לבד בחושך, הם רואים הכל!

נכתב על ידי מרקופריד , 29/12/2004 16:21   בקטגוריות מהגיגיו של חתול  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בילי ב-2/1/2005 08:10
 



שלושת הקופים?


 

משל על מפלגת העבודה?

לא רואה, לא מדבר, שומע רק באוזן אחת (וגם אז זה בצד של הקוף השותק).

 

התמונה מכאן

נכתב על ידי מרקופריד , 23/12/2004 13:05   בקטגוריות אקטואליה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרקופריד ב-26/12/2004 15:34
 



מישהי אחרת


אם הוא יאהב פעם מישהי אחרת
ואם משהי אחרת תאהב גם אותו
אם היא לא תהיה מסובכת
אם הוא יפסיק לסבך את עצמו.

אהבה בין רגליים כרוכות
אהבה מתפתלת, שבירה
עוצם עיניים, רואה עיניים
ופוקח בלית ברירה.

ואם היא תחזור אליו
ואם הוא יחזור אליה
אם כל מה שאין שם עכשיו
פתאום יתגעגע,
ואם הוא יחזור אליה
ואם היא תחזור אליו
הדברים שנגעו, שפגעו
והכל ברור מאליו.

ואם הוא יאהב פעם מישהי אחרת
ואם משהי אחרת תאהב גם אותו
אולי היא תביט בעיניים
ואולי לא באלו שלו.

אהבת נשוכי השפתיים
אהבה של קצוות חרוכים
אהבה היא תמיד שיר לשניים,
ולהם תמיד יש אורחים.
נכתב על ידי מרקופריד , 19/12/2004 19:55   בקטגוריות שירים תרגומים וכו’  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ל&quot;ס ב-12/4/2005 23:55
 



לדף הבא
דפים:  

35,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרקופריד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרקופריד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)