לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עייפות החומר


אחרי הרבה מחשבות על מהות החיים הגעתי למסקנה שתמצית הקיום, היא הכמיהה לישון, כמיהה שמשום מה קיימת רק כשאני בכל מקום בעולם (עבודה, סופר, רכב, סלון) אבל לא במיטה. מת לישון אבל שינה כמו אופק מתרחקת כשמתקרבים וכמו אהבה כשהיא באה, שום דבר לא יעזור.

כינוי:  מרקופריד

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2005

יפה עד כאב


 

להמתח עד הקושי

להמתח עד היופי שבקושי

להמתח עד שהיופי שבקושי

נראה

יפה עד כאב

אוהב לא אוהב

מוצא את עצמי

הפעם

כמו פעם

כמו אף פעם

הכי קרוב ללב

עכשיו אין מחר

עכשיו אין עבר

עכשיו יש עכשיו

עכשיו, אני.

נכתב על ידי מרקופריד , 29/4/2005 17:58   בקטגוריות שירים תרגומים וכו’  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרקופריד ב-30/4/2005 15:30
 



שתי אנקדוטות


בבקרים האחרונים (אני משום מה זוכר רק שני בקרים מתוך השבוע הזה) נסעתי לעבודה בדרך שאני לא רגיל בה ובשבדרך כלל עמוסה בפקקיעם אך בגלל חול המועד התפנתה ונהיתה נעימה ונוחה. בשני הבקרים שאני זוכר, הגעתי לאותו רמזור ליד העבודה ואז, בדיוק אז, היה ברדיו תשדיר על פשיעה כלכלית שהיא פשע נגד החברה. אני תמה אם מישהו מנסה לרמוז לי משהו.

 

אתמול בחזרה, הגיעה זמרת מקצועית לעבוד איתנו על שיר להופעה. איך שראיתי אותה אמרתי לה שראיתי אותה מופיעה בחיי, בקריוקי!

היא חייכה ואמרה: "זו לא אני, אף פעם לא הופעתי בקריוקי"

אני אמרתי שזו כן היא.

היא אמרה שאני טועה והיא לא שרה מעולם בקריוקי.

אני אמרתי שזה היה לפני הרבה שנים

היא נראתה ספקנית.

אמרתי עשר שנים (אבל ידעתי שזה יותר כי זה היה בתקופת הצבא שלי) ואז היא התחילה להבין.

אמרתי לה: היה לך יום הולדת, בבולדוג, שר שיר באנגלית.

 

היא הסתכלה עלי בתדהמה מוחלטת: "איך אתה זוכר?!? פעם אחת, פעם אחת בחיי עשיתי את זה והייתי שיכורה, איך אתה זוכר?"

כן, אני זוכר. אני זוכר איפה ישבתי, עם מי, על מה דיברנו כשיצאנו החוצה, מי זייף אחריה, איזו מתנה קניתי, איפה קניתי, מי היה המוכר בחנות, אני גם זוכר מה היא לבשה (בערך).

אני זוכר.

 

 

 

נכתב על ידי מרקופריד , 29/4/2005 00:16  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרקופריד ב-30/4/2005 15:29
 



שינויים בלתי קוסמים אך עליזים


 

לפני שבוע הגעתי למסקנה שבמקום לקטר אני צריך לשנות את מה שאני לא אוהב בי, זו עדיין מחשבה ולא הרגשה, אבל הדרך להפנמה ארוכה היא (כנראה).

 

הדברים ברשימה חלקם שטחיים חלקם שטחיים מאוד, אבל לשטחיות יש השפעה עמוקה עלי.

 

לא נפרט פה הכל (זה יראה כמו רשימת מכולת) אבל נציין את הפרטים הבאים:

 

דיאטה - שלושה קילו עודפים - התחלתי בלהוריד את הלחם המתפריט לפני קצת פחות משבוע, אתמול חבר טבעוני אמר לי שזה בדיוק מה שרצוי לסוג הדם שלי, היום נשקלתי וירדתי עם ארוחת החג והכל בערך 1.4 קילו.

 

חדר כושר - הוספתי אירובי (במקום סיוט הקיקבוקסינג) ושוקל גם פילאטיס, לקום לשיעור יוגה ב- 7:30 עושה לי את היום, גם אחרי שישנתי רק חמש וחצי שעות אחרי שיצאתי אתמול לשתות אחרי המקהלה (עושה לי את היום שאחרי והשילוב הקל של אדי אלכוהול רחוקים, צ'אקרות פתוחות ועיפות נעימה - עושים לי סוטול נעים).

 

אחרי היוגה הבוקר החלטתי לחזור הביתה (שכחתי את המשקפיים היצוגיות)  החלטתי לשמוע יותר מוזיקה ופחות מלל, שמתי רדיו בקולי קולות, התקלחתי, ליטפתי את מרמרי, אכלתי יוגורט, שילוב מנצח של פריכית אורז ולָבָּנֶה (נו אז זה משמין זה לא מעניין אותי) ואפרסק, בדרך לעבודה היה סינגל חדש, מצויין ומשובח של אביתר בנאי, יכול להיות שכמו שרעבים נורא ואז אפילו המנה הכי דלוחה יש לה טעם מדהים שאי אפשר לשחזר אותו אף פעם, אז ככה זה גם היה עם השיר של אביתר בנאי, אבל אני הייתי רעב לאביתר בנאי והוא השאיר לי טעם של עוד ועם פיסות של מציאות-מרחפת מוצלחת לא מתווכחים.

 

פתחתי חלון בעבודה, לנשום אוויר (גם אם מלוכלך הוא פחות דחוס מבמשרד) פתאום נהיה חשוב לי, גם לשתות מים ולחייך ואור טבעי של שמש, שתכף יקרא לי החוצה לאכול ארוחת צהריים גדולה.

 

וככה גם הלחיים מתרוממות והשפתיים מתעקלות והחיוך יוצא.

 

נכתב על ידי מרקופריד , 26/4/2005 11:48   בקטגוריות כאילו דה?!? ועל הא...  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרקופריד ב-30/4/2005 15:31
 



לדף הבא
דפים:  

35,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרקופריד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרקופריד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)