לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עייפות החומר


אחרי הרבה מחשבות על מהות החיים הגעתי למסקנה שתמצית הקיום, היא הכמיהה לישון, כמיהה שמשום מה קיימת רק כשאני בכל מקום בעולם (עבודה, סופר, רכב, סלון) אבל לא במיטה. מת לישון אבל שינה כמו אופק מתרחקת כשמתקרבים וכמו אהבה כשהיא באה, שום דבר לא יעזור.

כינוי:  מרקופריד

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2006

שחר של אזעקה חדשה


 

שמעתי הבוקר בחדשות ערוץ 10 ובגל"צ שהייתה פניה לאלוף פיקוד דרום לשנות את קריאת ההתראה - "שחר אדום" - שמתריאה לפני נפילת הקאסמים, זאת כיוון שילדים העונים לשם שחר סובלים נורא מכך ששמם נקשר לאירוע הטראומטי של נפילת הקאסם.

 

על פי החדשות הבקשה נשקלת בחיוב ועל כן אני אקפוץ על המציאה ואציע קריאת אזעקה חדשה ומתבקשת.

 

דמיינו לעצמכם את מערכת ההתרעה מאתרת שיגור של קאסם ומיד מושמעת האזעקה: "מסעודה משדרות" אני חוזר: "מסעודה משדרות".

 

צריך לזכור שמדובר באזעקה שעד היום מופעלת במסדרונות קשת בכל פעם שמנסים להכין תוכנית שלא מדברת אל העם, ככה שההצלחה מובטחת.

 

 

נכתב על ידי מרקופריד , 21/6/2006 08:42   בקטגוריות אקטואליה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רדרל ב-25/6/2006 10:22
 



בוא לכאן


 

זה כבר כמה ימים שאני מחכה

מחכה לנס

אתפשר על קפה.

 

זה כבר ימים שאני לא רוצה

לצאת מהבית

להתלבש יפה.

 

ואני יודעת שהכי טוב ככה,

לחיות את החיים הכי נכון

ואצלך אף פעם במקלחת

לא יהיו כתמים על הוילון.

 

תבוא לכאן,

שלא אהיה לבד.

תבוא לכאן

קינג ג'ורג',

קומה שניה בצד.

למרות שחם

ואין מזגן

ומאוחר כבר בא מזמן

בוא לכאן.

 

זה כבר כמה ימים שאני מנקה

חלומך המתוק

סיוטי הרטוב.

 

ולמרות שאני מרגישה כמו סחבה

אם זה עושה לך טוב

אז לי זה חשוב.

 

אני יודעת שהכי נכון ככה,

כשהכל פה מסודר ומאורגן,

אבל אולי אם נהיה ביחד

תלמד את אהבת הבלאגן.

 

תבוא לכאן,

שלא אהיה לבד.

תבוא לכאן

קינג ג'ורג',

קומה שניה בצד.

למרות שחם

ואין מזגן

ומאוחר כבר בא מזמן

בוא לכאן.

 

 

 

נכתב על ידי מרקופריד , 18/6/2006 17:01  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבירם ב-11/7/2006 23:32
 



בקשה הומניטרית


 

לכבוד

ארגון אל-קאעידה

 

ט.נ*

 

הנדון: בקשה הומניטרית

 

אני פונה אל ארגונכם בבקשה הומניטרית.

 

אני מודע לכך שבקשה זו חריגה בכל פרמטר, בוודאי אינכם רגילים לקבל בקשות שכאלו מישראלים (האוייב הציוני בלשונכם) וגם איך נאמר הצד ההומניטרי לא ממש חזק אצלכם, אבל בצוק העיתים אין כל ברירה.

 

אני מתגורר בצפון מזרח תל-אביב. בזמן האחרון היה ביתי במצור (קצת כמו מה שקורה לכם באפגניסטן) קודם היה טעם העיר, עכשיו שבוע הספר, אתמול היתה הופעה של סטינג ובעוד שבוע יופיע, 50 סנט, נציג מובהק של תרבות הדולרים האמריקאים שאתם כל כך אוהבים לשנוא (אתם בכלל די אוהבים לשנוא, לא?).

 

כל האירועים הנוראים הללו גרמו לכך שאני נתקע בפקקים, מתקשה להגיע לביתי, מאות ואלפי אנשים מוצאים את הדרך לביתי כמגרש החניה שלהם, חותכים שלושה נתיבים בכביש ואז עוצרים באמצעו, חוצים את הכביש שלא ברמזור ובאופן כללי עולים לי על העצבים.

 

כל זה לא היה מביא אותי לפנות אליכם, אבל מאחר ורצחו לכם עכשיו איזה מנהיג ועל פי כללי המשחק ממילא תפוצצו משהו בקרוב ומאחר ואתם אוהבים לפוצץ מגדלים ואני עובד במגדל ורק עכשיו עברתי עבודה ואני מקווה בכל זאת לשרוד בה כמה שנים, אז הנה הצעה חילופית:  פיגוע אסטרטגי באזור מגורי, כזה שירחיק את כל הנודניקים מהאיזור.

 

כמובן, שאשמח אם נתאם מועד מדויק, כדי שאוכל לישון במרכז תל אביב ולא בבית.

 

בתודה וכמו שמאחלים אצלכם: שתמותו אמן.

 

מרקו.

 


 * טרוריסט נכבד

נכתב על ידי מרקופריד , 9/6/2006 21:27   בקטגוריות סאטירה מגיע לי!  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרקופריד ב-18/6/2006 18:02
 



לדף הבא
דפים:  

35,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרקופריד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרקופריד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)