לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עייפות החומר


אחרי הרבה מחשבות על מהות החיים הגעתי למסקנה שתמצית הקיום, היא הכמיהה לישון, כמיהה שמשום מה קיימת רק כשאני בכל מקום בעולם (עבודה, סופר, רכב, סלון) אבל לא במיטה. מת לישון אבל שינה כמו אופק מתרחקת כשמתקרבים וכמו אהבה כשהיא באה, שום דבר לא יעזור.

כינוי:  מרקופריד

בן: 51

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

הפטיש היומי


 

זה שיש לי פטיש לעטים קטנים זה כבר סיפרתי.

 

עכשיו אני בתקופת המהדקים הגדולים.

 



 

נכתב על ידי מרקופריד , 31/7/2007 12:42   בקטגוריות כאילו דה?!? ועל הא...  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרקופריד ב-7/8/2007 19:32
 



על פי מדד הפראייר


 

אני חולה על כלי מטבח ככלל וסכינים בפרט (אבל לא יודע לבשל).

 

אתמול נתקלתי בקוצץ סלט (מפלסטיק שום דבר פנסי או עיצובי) שיוצר תוך שתי דקות עבודה סלט קצוץ דק (כמו שאני אוהב).

 

הזהירו אותי שהמחיר הוא בסביבות 140 ש"ח, כשהגענו לחנות התברר שהוא עולה 165 ש"ח והתבאסתי.

 

אם הייתי לבד הייתי הולך בלי לקנות, אבל החלטתי שבאנו עד שם אז קונים.

 

בערב אכלנו סלט קצוץ היה נהדר (ועדיין חשבתי ששילמתי יותר מדי ודוק קטן של באסה ריחף באוויר).

 

הבוקר סיפרתי ל-ג' במשרד על התגלית והתברר שהיא מכירה את זה ממזמן והפנתה אותי לחנות אחרת (ספייסיס) התחלתי לדאוג, אמרתי לה ששילמתי מחיר מופקע, "כמה זה עולה שם?" שאלתי.

 

"לא יודעת, 150-165 משהו כזה".

 

עכשיו זה בכלל לא נראה לי יקר.

 

זו ההוכחה לכלל הידוע: זה לא יקר אם לא תמצא את זה בזול! 

נכתב על ידי מרקופריד , 29/7/2007 14:29   בקטגוריות כאילו דה?!? ועל הא...  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של MJ ב-9/8/2007 08:20
 



מזרחה זה לא צפונה!


 

מדי פעם אני חוטף התקפת מוזיקה כזו או אחרת (אני גם חווה התקפות קריאה קשות שבהן אני גומר ספרים בני 300 עמוד בחצי יום אבל לא לשם כך התכנסנו) הפעם הגיעה תורה של המוזיקה המזרחית.

 

אני לא מדבר על אייל גולן ושרית חדד ושאר זמרי הפופסנרמו המזרחילייט, אני גם לא מדבר על משתכנזי שנות השמונים אני מדבר אתכם על גיטרות בוזוקי, על מקצבי תימן, על שירי אביהו מדינה ובעיקר על צלילי הכרם ובראשם דקלון (וחיים משה בתחילת דרכו) אני כבר שנים חולה בסתר על "שבחי ירושלים" בביצוע של דקלון וזה (והביצוע של בועז מעודה ל"אהבת חיי" של חיים משה) העירו את השד מרבצו.

 

עכשיו תשאלו מה לאשכנזי-פולני לבנבן ולצלילי הכרם ואני אשיב לכם זה בערך אותו הקשר בין אותו אשכנזי לבנבן לארית'ה פרנקלין למארון 5 ולג'רימקווי - זה הכל הקצב, הכניסות באוף-ביט ותוסיפו לזה סלסולים ורבעי טונים והכל טוב.

 

חוץ מזה שאני המזרחי האמיתי מי שמכנים בישראל "מזרחיים" באו ברובם מצפון אפריקה ואני לפחות (מבחינה עדתית) ממזרח אירופה.

נכתב על ידי מרקופריד , 21/7/2007 00:27   בקטגוריות השיר והפזמון  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרקופריד ב-25/7/2007 09:13
 



לדף הבא
דפים:  

35,793
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למרקופריד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מרקופריד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)