עייפות החומר אחרי הרבה מחשבות על מהות החיים הגעתי למסקנה שתמצית הקיום, היא הכמיהה לישון, כמיהה שמשום מה קיימת רק כשאני בכל מקום בעולם (עבודה, סופר, רכב, סלון) אבל לא במיטה. מת לישון אבל שינה כמו אופק מתרחקת כשמתקרבים וכמו אהבה כשהיא באה, שום דבר לא יעזור. |
כינוי:
מרקופריד בן: 51 תמונה
RSS: לקטעים
לתגובות
<<
ספטמבר 2005
>>
|
---|
א | ב | ג | ד | ה | ו | ש |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
הבלוג חבר בטבעות: הוסף מסר |
ניסויים בתינוקות? ושוב פרסומות ומשמעותן, הפעם פירסומת לסימילאק (תחליף לחלב אם ומזון לתינוקות)
בפירסומת רואים את האם מחזיקה את התינוק בידיה ובודקת את חום מי האמבטיה עם המרפק (יש גם ואריאציה עם חום החלב בבקבוק) היא אינה מרוצה ומדליקה את תנור האמבטיה (זה ישנה את חום המים?) היא בודקת שוב עדיין לא בטוחה, היא פותחת את הברז, קאט, הפעם היא מוציאה מדחום מהמים (אם יש לך מדחום למה מלכתחילה בדקת עם המרפק?) הפעם היא מרוצה ולאט היא מכניסה את התינוק למים.
הקריינית (מזיכרון חופשי למעט המשפט האחרון שכנראה מדויק): כשזה מגיע לבטחון של הילד שלך את תבדקי שוב ושוב, רק עם סימילאק את יכולה להיות בטוחה שאת נותנת לילד שלך את כל מה שהוא צריך, "סימילאק הינו התחליף היחיד שנבדק מחקרית בקרב אלפי תינוקות".
אז רגע! מה אתם אומרים בעצם? שאלפי תינוקות השתמשו במוצרים שלכם לפני שידעתם שהוא נותן את כל מה שצריך? (מהלינק תגלו שהמחקרים בדקו למשל את סבילות מערכת העיכול וכן תחום הגדילה וההתפתחות) שבעצם בדקתם את המוצר על תינוקות?
אני אם הייתי אמא הייתי מוטרד מכך שכל כך הרבה תינוקות השתמשו בסימילאק לפני שהמחקר הוכיח שהוא יעיל, לי זה דווקא אומר משהו על טיב מחוייבותה של החברה לסיפוק מוצר בטוח ומועיל.
ובמילים אחרות אם נשוב לפרסומת בעצם משמעות הפרסומת היא:
אלפי אמהות לא בדקו שוב ושוב שמזון התינוק שלהן נותן לו את מה שהוא צריך, כי כשזה מגיע לבטחונו של התינוק אפשר לתת לו מוצר שעדיין נבדק מחקרית.
איכשהו זה נשמע פחות משכנע.
| |
קצת קטנוני אבל... במסגרת היותי אובססיבי לפרסומות ולמסריהן, האם שמתם לב לפרסומת האחרונה של האגודה למלחמה בסרטן?
בפרסומת רואים אנשים בביתם מבצעים פעילויות שונות אותן הם מפסיקים באחת, כשפעמון הדלת מצלצל.
לבסוף רואים חולה בבית החולים מחזיק בידו פעמון מצוקה שכזה ולוחץ, הפעמון שנשמע לאורך כל הפרסומת מצלצל שוב.
הקריין אומר משהו כמו: "חולי הסרטן סומכים עליכם שתפתחו את הדלת".
עד כאן הכל בסדר, רק שהמוטיב החוזר בפרסומת הוא צלצול בפעמון הדלת ולמבצע קוראים: "הקש בדלת".
אגב אני בעד לפתוח את הדלת ולתרום לאגודה למלחמה בסרטן כך או כך.
| |
לדף הבא
דפים:
|