לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Stupid stupid me


אין לי ממש מה לתאר פה, זה הבלוג שלי. הרגשות והמעשים שלי. למה אני קורא לעצמי טיפש? כי אני מתנהג כמו אחד.

Avatarכינוי: 

בן: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2012

זהו נמאס לי


נמאס לי מהעודף משקל הזה, אני מתחיל בדיאטה.
אני יאכל פחות, ואקצץ במתוקים.
תאחלו לי בהצלחה :) 
נכתב על ידי , 21/3/2012 18:29  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHello, Im an idiot אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hello, Im an idiot ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)