לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Thoughts Of Honesty



Avatarכינוי:  סקארלט מאנטו.

מין: נקבה

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

סוגרים את ישראבלוג.


אז ישראבלוג באמת מת, זו לא בדיחה.

זה עצוב לי יותר ממה שאני יכולה לומר כאן. 

יש לי (או היו לי) כמה בלוגים, לפחות 5-6 במרוצת השנים. זה האחרון שפעיל. אין מה לעשות, פרובקציות עובדות.

הראשון נפתח כשהייתי בכיתה ו' לערך. תאמינו לי, זה היה מזמן.

הלוואי שזה לא היה קורה. זה יותר מידי. יותר מידי זכרונות, יותר מידי אנשים, יותר מידי דברים.

אמרתי לכם כבר שהכרתי מכאן כמה אנשים, לא?

הבחור ההוא מפלורנטין עם הקעקועים, שאני ממשיכה להתעסק בו אפילו שאני כבר לא צריכה, כנראה שלא הייתי יודעת עליו בכלל אם לא ישראבלוג.

את אחת מהחברות הכי טובות וותיקות שלי הכרתי כאן.

וכל המפגשים והכל?

פאק, לא ידעתי שאני כזאת סנטימנטלית.

מצאתי את הפלטפורמה ההאחרת ההיא שחברה שלי סיפרה לי עליה, אבל היא נראית כמו אתר שנבנה בתחילת שנות האלפיים (לא שזה לא) וזה מבאס לי את הצורה.

אבל היא גם הכירה שם מישהו... מעניין, איך נאמר.

לא שאני מחפשת להכיר, כן? הכרתי מספיק ועכשיו אני מסובכת עד מעל הראש עם זה.

 

עולות בי כל מיני מחשבות בעקבות ולאחר המעבר. אני מסתבכת עם העבר שלי ועם המיניות שלי.

אני מתה מפחד מהמחשבה שהזין של חבר שלי יהיה האחרון שאראה בחיי.

וזה לא שלא הספקתי להשתרלל, הוו איך שהספקתי.

אבל מסתבר שאני אוהבת את זה. מסתבר שאני לא מרגישה את האשמה שחשבתי שאחוש. אני מתגעגעת למשהו החדש הזה. למחשבות של "מה הוא יעשה לי עכשיו?"

ולא תמיד המציאות עונה על הציפיות, רובכם סקס גרוע. אבל הריגוש...

 

אז בעבודה שלי יש איזה אחד, שהוא לא בידיוק עובד חברה (אפילו בכלל לא עובד חברה) שמסובב לי את הראש.

זה לא אמור להיות ככה, אני יודעת. אבל משהו בהתנהלות שלו, בקול שלו...

אני מדיימנת לעצמי כל מיני דברים שאני לא אמורה לדמיין. 

יש בו את הגן הדומיננטי הזה שכל בחורה נשלטת מייחלת לתפוס בתדר שלה יום אחד. 

והטיימינג מה זה גרוע.

הוא משחק איזה משחק שלא לחלוטין ברור לי. אני לא יודעת אם הוא יודע שיש לי חבר. כולם בחברה יודעים, אני דואגת ליצר גבולות ברורים. 

אבל הוא לא עובד חברה. אני לא יודעת אם הוא שמע. אולי הוא התעניין? הוא לא מסתובב בחוגים של האנשים שאמורים לדעת את זה...

ואם כן? אז הוא משחק משחק מלוכלך בידיוק כמוני. ואני מתה על זה.

המחשבה עליו שם לי קולר מעירה בי צמרמורת. הוא קצת יותר נמוך ממני, והמחשבה על הסיפוק שיהיה לו באלף אותי משגעת אותי. 

נכתב על ידי סקארלט מאנטו. , 9/12/2017 17:22  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,391

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקארלט מאנטו. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקארלט מאנטו. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)