לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

קרקס




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

לעצור


אני לא יודעת כיצד להיכנס לתוך בריכת המים הקרים. בבת אחת, שלא אתלבט ואספוג את המכה בשנייה? בהדרגה, שיהיה לגופי את הזמן להתרגל?

מחליטה לקפוץ. הנוזל משפיע על כל אבריי, לא נשאר מקום לעולם שבחוץ. צעקות הילדים מתעמעמות, ההורים שמתווכחים הופכים לחישות, הכלב הנובח נרגע. כמה רגעים בהם אני נותנת לעולם לשבות מפעילות. כמה רגעים בהם הרדיפה אחר הזמן ותוצאות הלוואי שלו נדמית מיותרת.

הזכרונות מטשטשים,

הרגשות לא מורגשים,

המחשבות נעלמות.

ראשי מתגלה מעל פני המים. אני יוצאת מהבריכה המרובעת, מתכסה בחמימות ויושבת על כיסא הפלסטיק המחורר. בעוד המוח מתחיל שוב לעבוד והאוזניים חשופות לדיבורים, אני יודעת כמה נפלא היה,

פשוט לעצור.

נכתב על ידי גותי , 16/6/2012 12:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כמעט שנה,

כשפעם הלב קפץ,

ולאו דווקא לטובה.

כשהכעס הציף,

כשהתשוקה לא דעכה.

כמעט שנה,

ולא נותר דבר.

אני כבר לא מרגישה כלפיך,

כלום.

עיניך ריקות.

נכתב על ידי גותי , 9/6/2012 14:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אושר וכאב


להודות בזה שאתה מאושר.

כמה קשה בניגוד להבנה שאתה לא, שאתה אומלל.

היום הבנתי, אני מאושרת,

וזמן מה לאחר מכן נתקפתי פחד עצום.

אולי אנחנו מודים בצער, כי גם ככה לא נאבד דבר,

אך כמה נאבד כשנהפוך ממאושרים...

לכאלה שלא.

נכתב על ידי גותי , 4/6/2012 23:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Jealousy


הלב פועם,

וזה כבר לא משנה,

שלפחות הוא חי.

העין רואה,

ואז מסתכלת,

למקום אחר.

אני ממשיכה,

כי כבר לא אכפת לי.

 

(כן אכפת לי.)

נכתב על ידי גותי , 3/6/2012 15:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  גותי

גיל: 30




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגותי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גותי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)