לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

trainspotting


If you punch yourself in the face and you think it hurts, are you weak or strong?

Avatarכינוי:  fullmetalheart

בת: 29



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2018

happiest of all memorial days


מכירים את זה שאתם מקנאים במישהו שלא ראה איזה סדרה או סרט, כי אתם יודעים כבר מה הולך לקרות?

יש חדווה מסוימת בלא לדעת מה יקרה, וככל שאני נהיית גדולה יותר - ככה אני יודעת יותר ונהנית מזה פחות.

ומצד שני, בא לי כבר להיות במצב שאני אוכל להסתכל איתו על כל החיים שלנו לאחור.

נשב במרפסת בבית שלנו בתל אביב ביום שישי בצהריים, נסתכל על ההולכים ושבים. נחבוש כובע כי כאלה אנחנו, מצחיקים.

אחרי כזה 20 דקות נעשה שנ"צ של שישי אחרי שנשתה תה בלי סוכר, כי עד אז אני כבר אלמד אותך לאהוב את כל הדברים הטריוויאלים שאתה לא אוהב, כמו תה, שוקולד ופופקורן.

ואז בערב יגיעו אלינו כל המשפחה שיצרנו, ואני אכין את המוסקה המשפחתית שאני עד אז אלמד לבשל.

בשבת נלך לים ביחד, נסבול ביחד את המים המטונפים של תל אביב, אבל אם תישאר עם הזקן המצחיק שלך עד אז, זה יהיה ממש מצחיק כי כל הזוהמה של הים תידבק לשם.

אני לא יכולה לחכות שנזדקן ביחד.

 

נכתב על ידי fullmetalheart , 27/7/2018 12:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,348
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfullmetalheart אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fullmetalheart ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)