לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אופטימית...אממ?



כינוי: 

בת: 36

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2009

חזרה לשיגרה


עבודה כמלצרית.
טוחנת שעות.

חייבתת לעזוב.
למצוא מקום חדש!דחוף!!

אחרת אני אתפחלץ.

מה חדש?
נרשמתי לחדר כושר היום!
נקווה שאני אתמיד חח אני דיי עצלנית..

התחלתי לצאת עם איזה בחור..חמוד..
אבל לא נראה לי שיתפתח מזה משו-כרגיל
אני יותר מדי בררנית..
נוראי.

כן קצת דיכאון..רואים עליי?..
:S גם זה יעבור
נכתב על ידי , 20/8/2009 22:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,094
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברד:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברד:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)