לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני אדם של מצבי רוח, פעם אני ככה ופעם אחרת לגמרי, וזה לא כי אני במחזור תמידי (= אנשים צריכים להבין אותי, וזה לא תמיד קורה, אז מה לעשות? כזו אני ושיזדיין כל העולם!!!

כינוי:  מילקי הפוך

בת: 35

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

וואי.. עברה שנה וחצי..


מאז שעדכנתי פעם אחרונה.. לא להאמין שאני כאן, כותבת שוב.. חח זה נחמד אפילו :)

אז עדכון ביחס לפעם אחרונה שעדכנתי:

הצלחתי להתגייס בסופו של דבר למג"ב, ב-29/11/06 כמו שרציתי

העברתי שם חודשיים בטירונות, מתוך ארבעה, ויצאתי עקב יותר מדי בעיות שהקשו עליי להישאר.

חזרתי לבקו"ם, גייסו אותי לשב"ס, כמו שרציתי, כדי להיות כל יום בבית, הייתי בבית סוהר שיקמה באשקלון עשיתי משמרות של 12 שעות בבית סוהר, ואז 36 שעות בבית.

ככה זה היה מהתאריך 07/02/07 עד יום ראשון האחרון 11/05/08 שנה ושלושה חודשים בבית סוהר שיקמה, ואז החליטו להעביר אותי לבית סוהר הכי דרומי בארץ כעונש- בית סוהר נפחא במצפה רמון. למה? כי פעם ראשונה שהוצאתי גימלים אחרי שנה וחצי בצבא, הוצאתי גימלים על עצמאות ועל שבת שבוע וחצי אחרי עצמאות. אחלה של עונש..

אז יום שני כבר הגעתי לנפחא.. עשיתי שם משמרת של 48 שעות!! כזה הבדל מאשר 12 שעות בשיקמה.

חזרתי אתמול הביתה, ומחר אני חוזרת לנפחא בבוקר לסגור שבת, עד יום ראשון בצהריים.. ואז יהיה לי חופש עד יום חמישי בבוקר.. אחלה של סידור! :)


עוד דבר... ההורים שלי, שפרודים מהיום שבו הגשתי את התלונה, שכתבתי עלייה בפוסט הקודם..פרודים מה-2/11/06, התגרשו בשעה טובה, באוקטובר האחרון..

עברנו דירה, למשהו קטן יותר אבל ממש חמוד.. ועכשיו טוב :)


התחלתי לעבוד.. בחלוקת פליירים, עבודה קצת קשה אבל אין מה לעשות..

יותר מאוחר אני יוצאת לעבודה.


אני לא יודעת אם אתם זוכרים את ערן.. חח היום הוא בן 31.. עבר כ"כ הרבה זמן מאז שהכרנו.. או אפילו מהפגישה הראשונה שלנו.. שאני זוכרת שכתבתי עלייה כאן במלא התרגשות:

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=79740&blogcode=1462120

 

והפעם השנייה שנפגשנו.. ואז הייתה הנשיקה הראשונה שלנו.. שלי..

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=79740&blogcode=2203578

 

אז ניתקנו קשר מאז וחזרנו וניתקנו וחזרנו... ניתקנו תמיד בגללי..

עכשיו אנחנו שוב בקשר כבר כמעט חצי שנה, זה כבר לא נשיקה ראשונה שכ"כ פשוטה... זה כבר הרבה יותר מורכב

אנחנו בקשר אבל יש לו חברה שגרה איתו והוא בוגד בה איתי.. ואני מודעת להכל ובכל זאת איתו.. כן.. יש לי איזו שריטה..

צריך לעשות משהו לגבי זה..חח

 

מממ מה עוד? וואלה אני לא יודעת מה עוד לכתוב.. מעניין אם בכלל יהיו תגובות לפוסט הזה אחרי שנה וחצי חחחח

נראה...

אוהבת :)

נכתב על ידי מילקי הפוך , 22/5/2008 10:06  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,862
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למילקי הפוך אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מילקי הפוך ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)