לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


"מאחורי כל הדברים הנראים לעין, יש דבר מה גדול יותר: כל דבר הינו נתיב, שער או חלון הנפתח אל משהו אחר" [הנסיך הקטן]
כינוי:  Zucchini

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2017

זה קצת מוזר


שהמקום הזה עוד קיים. מין מנהרה של כלום ושל המון.

פתאום נזכרתי שהדבר המשונה הזה עוד קיים ברשת ושבטח, עם הצלבה נכונה של ערכים בגוגל, אפשר למצוא את הבלוג וגם לקשר אותו אלי וזה הביך אותי מאוד.

אז באתי לפה. את שם המשתמש והסיסמא זכרתי בקלות

וקודם כל גיביתי. כי פרידות תמיד קשות לי.

 

ואז אחרי שגיביתי לחצתי על מחיקת הבלוג. וזה ביקש שוב את שם המשתמש והסיסמא. זכרתי אותם בקלות אבל התקשתי להקליד אותם.

במקום זה קראתי פוסטים מפעם. פעם-פעם. ממש ממש מזמן.

כשעוד היה לי שיער ארוך, כשעוד קיללתי המון, כשחשבתי שאני הכי יודעת תמיד. 

זה הביך אותי וגם הצחיק אותי וגם עשה לי ממש ממש נעים בלב.

 

 

פרידות תמיד קשות לי.

יכול להיות שזו אחת, אבל אולי גם לא.

 

 

 

(צוחקת רק מלדמיין את כל אחד ואחת מהמנויים שלי מקבלת מייל בבוקר)

נכתב על ידי Zucchini , 23/10/2017 02:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לZucchini אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Zucchini ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)