לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זרִיחַתָה.

החיים כמסע בין זריחה לשקיעה. בין צבעים צהובים מאירים לכתומים סגולים.

כינוי: 

בת: 52





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2002

האורגזמה הנשית, קווים לדמותה.




רציתי לדון היום בשני אספקטים של האורגזמה הנשית.
סורי יו גאייס, לא יהיו כאן טיפים של "איך עושים את זה לעזאזל?" או קיצורי דרך למיניהם. מי מכם שעוד לא יודע, מתבקש לצאת מכאן יפה ובשקט, ללכת ללמוד את רזי הפעולה ורק לאחר שיעמוד במבחן המסכם, (משחק מילים בלתי מתוחכם בעליל) יורשה לשוב לכאן.
הדיון הפעם, בכלל נוגע לנו, הנשים. הגברים, שהצליחו להתשתחל לכיתה נא לשבת בשקט ולא להפריע.


סוגיית זיוף האורגזמה

מגיל צעיר, עת התחלתי לעסוק במין, (באנגלית זה נשמע יותר טוב, תנסו. זה לא נשמע כמו המקצוע שלך.) לא הבנתי את פשר הצורך בזיוף.
לרוב אני בעד אחווה נשית כלל עולמית, וכאשר קמים וצצים להם "חוקים" נשיים ברחבי העולם, אני שמחה לאמצם בחום.
אבל תהרגו אותי, מעולם לא הבנתי את המניע בלזייף.

אני מבינה שהרעיון ההומני שעומד מאחורי זיוף אורגזמה הוא לתת לגבר שלצידכן הרגשה טובה, כאילו הוא הצליח במשימה.
אני גם מסכימה שלעיתים קל יותר להנחית את מעבורת הצ'לנג'ר מאשר להביא אותנו לאורגזמה.
אבל עדיין, מדוע לתת לגבר להרגיש טוב עם עצמו בעוד הוא לא הצליח במשימה???
אנחנו משדרות מסרים כפולים, ובסופו של דבר הורסות רק לעצמנו. האיש לעולם לא יתאמץ באמת. ומה יהיה אז על האורגזמה שלנו?

נכון שרוב משימת הגמירה בסופו של דבר מוטלת עלינו. עם כל הכבוד לטכניקה ולמיומנות של בני זוגכן, אנחנו צריכות להיות מרוכזות. לא לחשוב על היום הנורא במשרד ואיך בהזדמנות הראשונה כבר נראה לבוס מה זה, ולהסיט את המחשבות על הכביסה שבמכונה ואיך צריך לתלות אותה.
ובטח ובטח לא לתת לאמא שלך לפלוש למחשבותיך ולהיזכר איך היא הצליחה להטריף אותך בטלפון אחד קטן בבוקר.
אח, משימות רבות לאשה שרוצה לגמור.

אז נכון שאנו לעיתים מקשות עליכם, אבל בחלוקת תפקידים האחרונה, זו היתה המשימה שלכם.
ולא, אין פרסים על כמעט.

שתי הסתגויות לעניין (הקלות בסגר):
1. אפשרויות הסקס העומדות בפנינו הן סקס עם גבר מזדמן או יזיז. או סקס עם בן זוג בתוך מערכת יחסים.
במקרה של סקס מזדמן או עם יזיז, בשום פנים ואופן, ואני חוזרת, בשום פנים ואופן, אין לתרגל את נוהל הזיוף. הבן אדם הרי נמצא כאן בשביל משימה מאד מסויימת. אם הוא אינו עומד במשימה הוא לא מקבל את הפרס.
במקרה של סקס עם בן זוג קבוע, הדבר אינו מומלץ, אבל ווי כאן קאט דם א סלאק וואנס אין א ווייל. הם בכל זאת עושים כלים מידי פעם, מכינים אוכל, מחבקים אותך כשאת עצבנית, נרדמים איתך בכפיות ובאים לארוחת צהריים אצל ההורים בשבת (חלקם בכל אופן).
זו תהיה דרך יפה לומר להם מידי פעם, תודה על כך שאתה סובל אותי.

2. הסיטואציה השניה בה אני יכולה לקבל את פשר סוגיית הזיוף היא, כשכבר נמאס לך וכשכבר אין לך כח.
כשאת לא מרוכזת, כשברור לך שהמשיח כבר לא יבוא היום, וקצת נמאס לך מדישתו בקצב קבוע ולא משתנה (לאלה הגומרות ואגינלית) או כשכבר איבדת תחושה לחלוטין באזור הדגדגן (לגומרות קליטורלית), אז, ורק אז ניתן לזייף אורגזמה.


מולטי-אורגזמה, התחליף הזול לסטודיו C

כידוע לחובבות הישבן המכווץ והמכונס, סטודיו C הוא עסק בכלל לא זול.
ובכן חביבותי, פתרון עממי וזול יש לי עבורכן. המולטי-אורגזמה. כן, כן. אותן אורגזמות קטנות, חביבות ובלתי נגמרות אשר מגיעות אחרי האורגזמה העיקרית.

ולכל הלוקים בחסר, אני אספק הסבר.
לאחר שהאשה גומרת, (זה לא כמו אצל הגבר שמתרוקן וכל מה שהוא רוצה זה להסתובב ולישון, או לחילופין לחזור למחשב) קיימים רטטים שמאפשרים לה להמשיך לגמור עוד ועוד ועוד. אני (אבל זו רק אני) מדמה את התהליך לסצינה מ E.R, אני רואה את הרופא החמוד הקירח (נו זה שמת מסרטן בראש) עומד מעל המת קליני ואומר, רצ'רג'ינג דה באטרי, קליר, פווווף.
כן, כך שוב ושוב הנשים המולטי אורגזמטיות יכולות לגמור במשך שעה. לפחות.

אז איפה נכנס פה סטודיו C אתן שואלות? או. שימו לב שבכל גמירה מחדש אתן מכווצות באופן בלתי רצוני את ישבנכן. כן, בדיוק כמו תנועת הכינוס של סטודיו C.
למחרת תקומי עם ישבן מוצק לפחות כמו אחרי שיעור. לאלה שאינן ממהרות לאחר מעשה, או שבן הזוג חזר כבר למחשב, מומלץ לבצע שחרורים כמו בשיעור, כדי להימנע מישבן תפוס למחרת.

ההמלצה היא לתפעול עצמי לרוב. ניתן לבצע גם בזוג, אבל עם כל כמה שבן זוג מוכן לשלם כדי לראות אותך גומרת, אחרי 10 פעמים הוא מאבד עניין ומתחיל להשתעמם.

בהצלחה.
נכתב על ידי , 5/11/2002 15:19  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



24,994
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRom אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rom ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)