לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זרִיחַתָה.

החיים כמסע בין זריחה לשקיעה. בין צבעים צהובים מאירים לכתומים סגולים.

כינוי: 

בת: 52





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2002

מגננות Alert




הכרת בחור ממש מוצלח. אחד כזה שבא לפיק-אפ בר לחפש מערכת יחסים.
גם מערכת יחסים זה טוב, אמרת לעצמך. זו הרי המטרה הסופית לא?!
מוצלח כזה מזמן לא פגשת, נורא גבוה כמו שאת אוהבת, פנים חמודות עם חיוך ילדותי שובה.
כישרוני בטירוף, מנגן, מצייר, כותב שירה, כותב מוסיקה ובזמנו החופשי אף מתרגם ספרים לאנגלית.
מהסוג שמביאים הביתה לאימא. שם של טייס, כבר אמרתי?
נכון, מובטל הי-טק, אבל מי לא בימינו? חוץ מזה שגם את כזו, אז אין לך זכות לפסול במומך.
אז מה הבעיה, את שואלת את עצמך. הבעיה היא שהוא לא משחק לפי החוקים.
נו, החוקים האלה של בחור פוגש בחורה, בחורה פוגשת בחור.

בחורה בת 30 שניהלה מספיק מערכות יחסים בחייה, הכירה מספיק בחורים, אי אפשר ככה לבוא ולהפיל לה את כל המגננות.
אחרי כל החומות שבנית לך היטב במו ידייך, מה את בדיוק צריכה לעשות עם אחד כל כך נלהב וכל כך כנה ופתוח ונטול משחקים מן ההתחלה. אחד שאומר לך כמה שאת יפה וכמה שהוא שמח שהכיר אותך.
אחד שמתקשר פעמיים ביום ומשאיר לך הודעות וזה עוד לפני הצהריים.

אז המגננה הראשונה שלך היא שזה לא אמיתי. הוא לא אמיתי. בטוח יש כאן משחק של הפוך על הפוך. אין בחורים כאלה יותר. בטח לא בתל אביב. בטח לא מוצלחים כמוהו.
טוב, אז אחרי שוידאת שהכול אמיתי, אין משחקים, אין הצגות, כזה הוא , מראה את מה שהוא מרגיש, בחרת במגננה ב' , הוא נלהב מידי. מה עם קצת פאסון? פאסון אף פעם לא הזיק לאיש.
אל תבינו אותי לא נכון, אני כלל לא בעד משחקים. אני שונאת בחורים שלוקח להם 4 ימים להתקשר אחרי הדייט. התמזל מזלי בחיים ורק פעם אחת ב-30 שנותיי נפלתי על בחור כזה. אבל בכל זאת, יש חוקים בעיר הזו. יש חוקים בלתי כתובים במשחק הזה שבין המינים. הלו, אתה לא יכול להתלהב לך ככה. איפה הרגשות שלך, איפה ההתחשבות בזולת.
כשויתרת לו על הפאסון, כי תכלס, גם לך אין באמת חוקים כשאת מתלהבת ממישהו, שלפת את מגננה ג', זו שלעולם לא חשבת שתשלפי כבר, אתה מלחיץ אותי. כן אתה מלחיץ אותי. רגע, לא כל כך מהר, תן לי להתרגל. תן לי לנשום. לא רוצה לזנק הפעם למערכת יחסים. זה לא בריא.
הפעם אני לוקחת את זה במנות קצובות. אז הולד יור הורסס פליז. או.קי?
נכתב על ידי , 25/11/2002 21:21  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



24,994
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRom אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rom ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)