לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

One וערוץ הספורט - מלחמה מביכה !!!


לצערי הרב לא יוצא לי לכתוב בבלוג הזה בתדירות שבה אני חפץ, ובעיקר הדברים אמורים לגבי נושא הספורט שקצת הזנחתי בחודשים האחרונים.

אני כותב את זה מפני שבפעמים האחרונות שיצא לי לכתוב, זה תמיד היה בטרוניה כלפי תקשורת הספורט ולא במשהו שקשור למשחקים עצמם. מהצד האחד, זה מאפיין את כל תחלואי הספורט הישראלי - מעט מדי עיסוק בספורט ויותר מדי עיסוק בזוטות. מהצד השני, ולמרות ההתעוררות של ליגת העל בשבועות האחרונים - מה יש בספורט הישראלי חוץ מהזוטות ?

התנהלותה של אופירה אסייג מ-One במסגרת תכנית הרדיו היומית שלה ב-99FM בימים שקדמו לבחירות המקומיות וגם לאחריהן, הייתה מביכה.

אין מספיק גילויים נאותים בעולם שיאזנו את כמות החנופה והתעמולה שהעתירה אסייג על גאיידמק. אני בהחלט יכול להבין את הקירבה ביניהם לאור בעלותו של גאיידמק ברדיו, אבל אפילו אסייג (שאני מניח שאין לה כל יומרה להציג את עצמה כ"עיתונאית") חייבת למאזינים שלה יותר ממהתנהגות הזו.

כמה ימים לפני הבחירות מקבל מאיר פניג'ל, חברו של גאיידמק ואחד המועמדים ברישמתו, ראיון של כמה וכמה דקות והכול כדי לספר כמה שגאיידמק טוב וכמה שהוא עושה וכמה שהוא עוזר. עכשיו, שיהיה ברור, הכול נכון. אין לי ספק שגאיידמק עזר להמון אנשים בירושלים ומחוצה לה ואין לי ספק שהוא ראוי לכל מידה של הוקרה על פעילותו למען החברה בישראל (והדברים נאמרים ללא כל שמץ ציניות), אבל זה עדיין לא הופך אותו לראש עיר טוב.

אגב, בלי כל קשר, אם היה שואל אותי, מראש הייתי מציע לגאיידמק שלא לרוץ לראשות עיר.

אני עובד עבור ראש העיר ואני יודע מה זה כולל. יכול להיות שראש העיר שלי הוא לא דוגמה כיוון שהוא באמת ובתמים "נשוי לעיר", אבל גם ראש עיר משקיען פחות, צריך להשקיע הרבה זמן ומאמץ כדי לשרוד בתפקידו ועל אחת כמה וכמה להצליח. גאיידמק הוא פילנטרופ שחדר לציבוריות הישראלית בדרכים שונות. הוא אחד מהמעוררים הגדולים של תקשורת הספורט והתקשורת בכלל בשנים האחרונות, אבל כל הדברים האלה לא הופכים אותו בכלום לראש עיר טוב או מי שמתיימר להיות כזה. הוא אף פעם לא החזיק באף משרה ציבורית והכסף הרב שיש לו (או היה לו) לא יועיל לו בתפקידו כראש עיר.

אבל, נניח לכוונותיו של גאיידמק ונתרכז באופירה אסייג.

One אתר הספורט שהיא עומדת בראשותו (כמנהלת או כבעלים, אני לא יודע בדיוק) הוא אתר הספורט המוביל בארץ. אחד מהשלושה המובילים. יכול להיות שהקשרים העסקיים בין אסייג לגאיידמק היו צריכים לדלל במעט את רמת הסיקור השלילית כלפי גאיידמק, זה עוד היה מתקבל בהבנה כלשהי, אבל ההתעלמות המוחלטת מהכותרות שצצו היום לגבי יחסו של גאיידמק לבית"ר ירושלים ואוהדיה הן כבר בגדר זלזול בקהל אוהדי הספורט בארץ ובקהל הקוראים של One. זה לא יפה ולא הגון.

אראל סג"ל שמועסק ע"י גאיידמק ב-99FM, התארח במוצ"ש בערוץ הראשון ודיבר מעט על גאיידמק. הוא אכן נתן גילוי נאות, אבל בה במידה, לא היסס לתקוף את גאיידמק באופן ענייני ומבוקר. אני לא מצפה מאסייג שתגלה את אותה מידת של אובייקטיביות של סג"ל, אבל ממי שמנהלת את אחד האתרים המובילים בארץ ומגישה את אחת מתוכניות הספורט המובילה בארץ, יכולתי לצפות לקצת יותר הגינות. כנראה שהגזמתי.

אגב, לפני כמה ימים, בין מחזור אחד למשנהו, אתר One מצא את הזמן להשאיר במשך יממה שלמה (אולי קצת יותר אולי קצת פחות) כותרת הקשורה בהחלטה כלשהי לגבי זליגת התכנים מערוצי הספורט.

מעניין, כשמדובר במתקפה על ערוץ הספורט, One משמש ככלי תקשורת מוביל. ממש חסידי אומות העולם. מביש, פשוט מביש.

מי שנכנס היום ל-One, מצא את הכותרת הבאה:


האתר one לפני שעה קלה


מה שמביא אותנו לצד השני של המשוואה, ערוץ הספורט:

 

אם הייתי צריך לחלק צל"גים, אין ספק שלאופירה מגיע הרבה יותר מלערוץ הספורט, ובכל זאת, כיוון שיוצא לי להקשיב מדי פעם לתוכנית הרדיו של ערוץ הספורט (אין ספק שמדובר באופציה השפויה של תוכניות הספורט ברדיו), ומכיוון שיוצא לי מדי פעם להיתקל בעקיצות שדני ענבר מפזר לכיוונה של אופירה אסייג ונטייתה כלפי גורמים מסוימים בספורט הישראלי (אגב, הוא לא היחידי. מי שקורא את תקשורת הספורט בהחלט יכול לזהות את הבוז שקיים כלפי One ואופירה אסייג) יכולתי לצפות מעורכי האתר ליותר מהסיקור היבש של מעצרו של קובי בלדב ורעייתו לימור - להזכירכם, אותה לימור שמקריינת את חדשות הספורט בערוץ.

באתר ערוץ הספורט, בני הזוג בלדב לא הגיעו לכותרת ולמעשה באתר נכתב שלימור "הגיעה מאוחר יותר לחקירה".

כלומר, היא לא נעצרה ולא כלום, היא פשוט באה מאוחר יותר לחקירה. כשם שבאה, יכלה לא לבוא. עוד שכחו מנהלי האתר להזכיר שבלדב היא קריינית בערוץ הספורט (אגב, קריינית נחמדה לחלוטין ובחורה יפיפייה כשלעצמה).

כלומר, בסדר העדיפויות של עורכי אתר ערוץ הספורט, בני הזוג בלדב לא שווים כותרת (המעצר, אגב, הוא ערב משחק העונה בין מכבי נתניה לבית"ר ירושלים) לעומת זאת (ודי בצדק) הם מצאו את הזמן להקדיש להשתלחותו חסרת המעצורים של גאיידמק באוהדי בית"R, תושבי ירושלים, הספורט והחברה הישראלית. למעשה, אתר ערוץ הספורט כבר מתרכז בתגובה של אוהדי בית"ר לדבריו של דאיידמק (להזכירכם, אותם דברים ש-One טרם הספיק לפרסם, משום מה).



אני יודע שלקטר על תקשורת הספורט זה מיותר כמו לקטר על טוקבקים, ובכל זאת, לפעמים זה מעצבן. כמו היום למשל.

נכתב על ידי , 17/11/2008 13:59   בקטגוריות ספורט וכאלה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניתי ב-25/11/2008 20:17



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)