לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אילון


"אין כמו עכשיו בשביל לדעת כמה פעם היה טוב" (חבר של עידן עמיאל)

כינוי: 

בן: 48

ICQ: 399273987 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

דו"ח צפייה: ג'ונו - אלן פייג', ג'ניפר גארנר, ג'ייסון בייטמן


כמה כיף להיות ג'ונו ולחיות את החיים של ג'ונו ולהיות חכמים כמו ג'ונו ולהצליח להגיד את המשפטים הכי סרסקטיים כמו ג'ונו ולהראות כאילו אתה בכלל לא מתאמץ כמו ג'ונו ולחיות עם ההורים הקוּלים של ג'ונו ובקיצור, ג'ונו וג'ונו....

אלמלא הייתי בן 16 מעצבן בעצמי, אי שם לפני כך וכך שנים, ואלמלא הייתי מודע לכמה שסרקסטיות יכולה לעצבן בגיל 32 ועל אחת כמה וכמה בגיל 16, אולי עוד הייתי שותה בצמא את הסרט הזה ומצטרף למקהלות העליזות ששוררו בשבחיו. אגב, די בצדק. כסרט, הצפייה ב"ג'ונו" עוברת ממש בכיף ואפשר בקלות להתחבר לעלילה ולדמויות. אפילו שג'ונו מציאותית ברמת המשכל שלה בערך כמו דוסון לירי. הבעיה היא שפשוט קשה להאמין שיש בנות בנות 16 עם רמה כזו של אינטליגנציה רגשית ויכולת הבעה. ואם יש אז הן לא חמודות כמו ג'ונו. something's gotta give, לא יעזור כלום. ואפילו אם מתקיימים בהן כל התנאים, הן עדיין לא מחזיקות בצמד הורים מגניב שכזה ובכל כך מעט בעיות רגשיות ביחס לכל מה שמתרחש סביבן. זה פשוט לא מסתדר לי.

מי שיצילח להתגבר על המשוכות האלה ולהתמסר לסרט צפוי בהחלט להנות. אפילו אני, ספקן כהרגלי וביקורתי כתמיד נהניתי.

היא חמודה ג'ונו ואינטליגנטית. אם היא הייתה בגילי, הייתי מציע לה להתחתן איתי. מהצד השני, אם היא הייתה בגילי ועדיין רווקה, אז היו לה סיבות טובות יותר להיות סרקסטית ואז זה כבר היה מפסיק להיות חמוד.

גונו. שווה צפייה


נכתב על ידי , 29/11/2008 17:23   בקטגוריות קולנוע וכאלה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ניתי ב-12/12/2008 15:01



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)